Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waarom heb ik geen normale buren!

Pagina: 1
Acties:
  • 3.128 views

• Innk
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
Hallo allemaal ik ben eigenlijk helemaal klaar mee. Ik vroeg me af of ik de enige ben met een lastige buurman. Het is allemaal begonnen toen we verhuisd waren en na 2 weken begon de problemen bij onze onderste buurman! Hij zegt steeds dat we stampen dat we te hard plassen, ik was toen student en mijn broertje ook, en moeder werkt 40 uur dus we staan allemaal vroeg op en de meeste dat hij klaagt is dat we veel geluid maken in de ochtend. Maar dat zijn alleen leefgeluiden we lopen alleen met sloffen en dan slaat hij tegen de muren of kachel met een hamer ofzo.

Het werd elke dag steeds erger dan begon ie s’nachts te slaan tegen de muur TERWIJL WE IN BED LIGGEN! wist je dat er boven mij ook buren liggen, die man denkt telkens dat wij bezig zijn, Die man slikt medicijnen zeurt dat hij s’nachts niet kan slapen waarom maar waarom is hij zo obsessed met ons?! De gemeente wilt dat we aan tafel komen praten ja sorry hoor maar daar gaat er niks veranderen hij is een zielige zieke eenzame man die alleen maar thuis zit en in het donker en stilte naar ons zit te luisteren is dat normaal?

Serieus hij weet zelfs wanneer mijn moeder thuis komt welke dag en tijdstip welke auto kenteken weet ie zeker uit zijn hoofd 😐 of wanneer ik vertrek dan doet ie zijn deur open

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13-06 19:57

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Gesprek voeren met je buurman?

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:06
Dat wil TS blijkbaar niet...
De gemeente wilt dat we aan tafel komen praten ja sorry hoor maar daar gaat er niks veranderen hij is een zielige zieke eenzame man die alleen maar thuis zit en in het donker en stilte naar ons zit te luisteren is dat normaal?
Maar dan vraag ik me ook een beetje af wat TS met dit topic wil. Hij vraagt zich af of hij de enige is blijkbaar, maar misschien kan hij dan beter wat herhalingen van de Rijdende Rechter gaan kijken..

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
En daarvoor registreer je je bij Tweakers.net :/
Zal aan mij liggen, maar kan je niet beter naar het forum van de rijdende rechter of zo.
Beter nog, nodig de beste man eens uit voor een bak koffie.

Misery and hate will kill us all.

• itsalwaysme
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 10:07

itsalwaysme

Graast voor DB

Het enige wat je kan doen is of het gesprek aan gaan, of verhuizen.

Waarom maak je hiervoor een account aan?

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• Innk
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
Dat deden we 7 jaar lang hij gelooft ons niet en als we iets perongeluks laten vallen een vork) dan is het normaal dat hij gelijk naar boven komt, naar onze deur aanbelt?

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:06
Innk schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:21:
Dat deden we 7 jaar lang hij gelooft ons niet en als we iets perongeluks laten vallen een vork) dan is het normaal dat hij gelijk naar boven komt, naar onze deur aanbelt?
Nee, als dat inderdaad zo gebeurt, dan is dat is niet normaal.
Maar wat heb je aan deze bevestiging? Wij gaan dit niet voor jou kunnen oplossen. Wat heb je aan onze bevestiging dat dit niet normaal is?

Ik snap dat dit heel frustrerend voor je is, maar als je niet bereid bent om hier samen met je buurman (eventueel met iemand van de gemeente daarbij) over te praten, dan kom je ook niet verder.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Innk schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:16:
Hallo allemaal ik ben eigenlijk helemaal klaar mee. Ik vroeg me af of ik de enige ben met een lastige buurman. Het is allemaal begonnen toen we verhuisd waren en na 2 weken begon de problemen bij onze onderste buurman! Hij zegt steeds dat we stampen dat we te hard plassen, ik was toen student en mijn broertje ook, en moeder werkt 40 uur dus we staan allemaal vroeg op en de meeste dat hij klaagt is dat we veel geluid maken in de ochtend. Maar dat zijn alleen leefgeluiden we lopen alleen met sloffen en dan slaat hij tegen de muren of kachel met een hamer ofzo.

Het werd elke dag steeds erger dan begon ie s’nachts te slaan tegen de muur TERWIJL WE IN BED LIGGEN! wist je dat er boven mij ook buren liggen, die man denkt telkens dat wij bezig zijn, Die man slikt medicijnen zeurt dat hij s’nachts niet kan slapen waarom maar waarom is hij zo obsessed met ons?! De gemeente wilt dat we aan tafel komen praten ja sorry hoor maar daar gaat er niks veranderen hij is een zielige zieke eenzame man die alleen maar thuis zit en in het donker en stilte naar ons zit te luisteren is dat normaal?

Serieus hij weet zelfs wanneer mijn moeder thuis komt welke dag en tijdstip welke auto kenteken weet ie zeker uit zijn hoofd 😐 of wanneer ik vertrek dan doet ie zijn deur open
Heb je je hiervoor aanmeld op een tech-forum ?
Hebben jullie een goede vloerbedekking (laminaat met goede ondervloer of ?)
Kijk eens TV, naar de rijdende rechter of Bonje met de buren, komt dit 99 van de 100x ter sprake

[Voor 5% gewijzigd door Hackus op 04-10-2018 17:27]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• 3dfx
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Bij k**buren is het een kwestie van lange adem hebben (hopen dat zij snel weggaan), duimen dat ze tóch voor rede vatbaar zijn, of proberen z.s.m. te verhuizen....

Wel last gehad van een behoorlijke onruststoker (intimidatie, bedreiging, sabotage auto's, geluidsoverlast, en er verdwenen ook wat katten of werden dood gevonden :X ), alle instanties hebben zich ermee bemoeid nadat overleg niet mogelijk bleek (hield zich niet aan gemaakte afspraken):

-wijkagent & politie
-zijn begeleiders (hij kwam uit een beschermd wonen-project)
-woningbouwvereniging
-gemeente
-buurtbemiddeling

Uiteindelijk is hijzelf gelukkig vertrokken na jaren, maar de andere instanties hebben daar niet actief aan bijgedragen hoor.

Buurtbemiddeling gaf het vrijwel direct op met de mededeling "1 van de partijen wil niet meewerken, maar we zeggen niet welke. We kunnen nu niets meer doen, succes ermee!".
Uh er waren er maar 2: hij en zijn buren, wij als buren wilden het maar al te graag opgelost zien 8)7

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 10:18

MrBubbles

Ik mis je

Nee, op parkeren in wijken en buurten na zijn buren denk ik voor de meeste mensen de grootste bron van ergernis. Je bent dus zeker niet de enige. De vraag is alleen hoe je het oplost. Als jij niet in gesprek wilt met je buurman dan verzwakt dat je zaak en je argument. Dus stap 1 is om dat wel te doen, ook om een punt te maken richting de woningstichting.

Misschien heb je zelf niet in de gaten dat je toch behoorlijk veel lawaai maakt of dat het een gehorig huis is (wat bijna wel moet als je elkaar al hoort plassen :X )
Begin dus ook bij jezelf en probeer heel bewust om te gaan met de geluiden die je produceert. Houden de klachten dan nog aan dan zou ik samen met meneer in gesprek gaan bij de woningstichting.

Leefgeluiden horen nu eenmaal een klein beetje bij het wonen met buren. Hem negeren zou ik niet doen, mensen willen juist graag gehoord worden.

I didn't ask for this, I was chosen.

• Lip
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Waarom heb ik geen normale buren!
Dan is de kans groter dat de rest van de Nederlanders WEL normale buren heeft. oOo

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Technomania
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

Technomania

salvis titulis et honoribus

Zo'n buurman heb ik ook gehad. Met precies dezelfde klachten. Ik liep te veel heen en weer, ik ging te vaak naar de WC. Het begon al dag 1 dat hij er woonde. Hij kwam met de mededeling dat ik geen dance mocht draaien omdat hij daar agressief van zou worden.

Dat is geëscaleerd tot 2 maal toe mijn deur intrappen.

Ik heb de politie, woningbouw en buurtbemiddeling ingeschakeld waar hij niet aan wou mee werken.

Uiteindelijk is het goed gekomen. We hebben het uitgepraat en ik heb excuses gekregen. "Hij zat toen niet lekker in zijn vel (geestelijk).

Ik wens jullie succes met de buurman!

@Hackus @Gero71
Als hier ook financiële zaken besproken kunnen worden vraag ik mij af waarom dit niet besproken mag kan worden.

"Gelukkig is hij die het noodzakelijke niet ontbreekt en het overtollige niet verlangt"

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13-06 14:40
Als dit al 7 jaar duurt is het misschien "te laat" (understatement) om de man op de koffie uit te nodigen voor een gesprek.

Wel vervelend dat de man "express" geluid gaat maken terwijl jij aangeeft dat jullie alleen maar normale leefgeluiden produceren.

Als het niet uit te praten is:

Ik zou gewoon iedere keer aangifte doen van geluidsoverlast (iedere keer dat hij express en bewust geluid produceert) en stalking (wanneer hij gelijk naar jullie deur komt als je een vork laat vallen ofzo).
Ook je bovenburen motiveren om dit te doen.
Desnoods neem je de geluiden die hij maakt ook op als bewijs.

Maar is het zo gehorig in jullie pand?

[Voor 17% gewijzigd door HugoBoss1985 op 04-10-2018 18:41]

Corsair 200R - CM V550M - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 5,0 1,34v - Noctua NH-D15S- 16gb G-skill CL15 3600 @ CL14 1,44v - MSI GTX 970 Gaming - Samsung 970 EVO 512 - Windows 10 Pro 64

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Technomania schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:38:

@Hackus @Gero71
Als hier ook financiële zaken besproken kunnen worden vraag ik mij af waarom dit niet besproken mag worden.
waar zeg ik dat dit niet mag ?

[Voor 51% gewijzigd door Hackus op 04-10-2018 17:41]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Hackus schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:41:
[...]
waar zeg ik dat dit niet mag ?
Zo vatte ik het op.
(inmiddels aangeppast)

[Voor 10% gewijzigd door Technomania op 04-10-2018 17:45]

"Gelukkig is hij die het noodzakelijke niet ontbreekt en het overtollige niet verlangt"

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 23-03-2020
Innk schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:21:
Ja is normaal hoor: deed mijn buurman in het begin ook toen ik net op mijn huidige adres kwam wonen. Toen heb ik telkens gezegd, dat ik er rekening mee probeerde te houden. Uiteindelijk is het gewoon gestopt, dat hij kwam klagen.

Dus ik zie mijn buurman gewoon niet meer: als die dood in de woning ligt, zal ik dat ook niet weten 7(8)7 Want wij zien en spreken elkaar nooit. Hij gaat alleen naar buiten zodra het donker is :X

Maar is jou vloer wel voorzien van een ondervloer, zodat het geluid gedempt word? Want daar word nog weleens op bezuinigd en dat is niet leuk voor je onderburen.

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:08
Maar TS, als je niet met hem om tafel wilt gaan zitten, hoe wil je het dan oplossen? Of is dit gewoon een klaagtopic?

Misschien heeft die man wel gewoon een punt. Wij weten het niet, en jij blijkbaar ook niet. We gaan er op het forum iniedergeval niet achter komen ;). Maar misschien ben je luidruchtiger dan je denkt. Maar daar zal je toch samen uit moeten komen.

[Voor 53% gewijzigd door Nat-Water op 04-10-2018 18:03]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
Is investering in een extra geluiddempend laagje onder jullie huidige vloer geen idee? Het kan best zo zijn dat het echt een #@!*@-geluid is beneden.

Dat helpt niet tegen "hard" plassen, maarja, je kan niet alles verhelpen.

Ga wel gewoon nogmaals om de tafel zitten, en bespreek wat nou eigenlijk het probleem is. Zonder in de aanval/verdediging te schieten.

Je hebt zelf ook niet echt een oplossingsgerichte houding hier :P

• angerfist-yentl
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13-06 20:00

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Wellicht eens vragen wat hij precies verwacht van wonen in een appartementen complex?

Ik zelf woon ook in een appartementen complex maar ik ben mij er bewust van dat als ik "rust" wil dat ik alleen staand huis moet kopen op een stuk land ver weg van andere mensen. ik hoor de bovenburen ook plassen als ik in mijn bed lig en voor de rest alles stil is. (honden geblaf/harde bonzen)

Dat is wel een nadeel met wonen met andere mensen (sommige hebben er meer last van dan anderen)
Het is in mijn appartementen complex wel verplicht om een dempende onderlaag onder je laminaat te leggen als je geen vloerbedekking hebt.

Ik kan mij dan ook wel voorstellen dat als je bijvoorbeeld slaap problemen ervaart de kleinste dingen je irritatie (emmer) laten overstromen wat dan vaak resulteert in onredelijk gedrag. Ik zou toch proberen het gesprek aan te gaan en wellicht toch ingaan op de uitnodiging voor een gesprek en probeer redelijk te blijven (inlevend) maar toch duidelijk je standpunten over te brengen.

Hou een logboek bij.

Mijn Systeem(en)

• Gero71
@Technomania het mag en kan wat mij betreft wel, alleen snap ik niet waarom voor zo'n vraag/verhaal op een tech forum registreren.

Zoiets als een "Mijn hamster heeft de salontafel opgeknaagd, zou dat vergoed worden door mijn verzekering" topic. 8)7

• Technomania
  • Nu online

Technomania

@Gero71 Misschien omdat Tweakers hoog aangeschreven staat als een serieus platform. (Wild guess)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er bekruipt mij een gigantisch troll gevoel, maar toch:

De enige manier om hier uit te komen is om erover te praten met de beste man. Doe dat onder kopje koffie, tijdens het diner, weet ik het, dat maakt niet uit. Een juridische gang (in welke vorm dan ook) kun je altijd nog inzetten.
eric.1 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:48:
Is investering in een extra geluiddempend laagje onder jullie huidige vloer geen idee? Het kan best zo zijn dat het echt een #@!*@-geluid is beneden.
Een technische oplossing voor een gedragsprobleem gaat het daadwerkelijke probleem van zijn lang zal ze leven niet oplossen, hoe goed bedoeld ook.

[Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 04-10-2018 18:23]

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• eric.1
  • Nu online
CH4OS schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 18:23:
[...]
Een technische oplossing voor een gedragsprobleem gaat het daadwerkelijke probleem van zijn lang zal ze leven niet oplossen, hoe goed bedoeld ook.
Klopt, tenminste niet uitsluitend.

Blijkbaar willen ze wel allebei daar blijven wonen, alleen is praten geen optie... ik was benieuwd of er wel over nagedacht was of er iets aan gedaan kon worden. Al is het maar om te laten blijken dat je meedenkt... Dat kan het gedrag van de buurman weldegelijk beïnvloeden.

Maar goed, vooral niet meer praten, lekker door laten sudderen totdat er een van de twee verhuist.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zolang een van de partijen niet in de meewerk-stand staat, zul je altijd gedoe/wrijving houden.

Waarom zou de TS of het gezin waar hij onderdeel van is zich moeten aanpassen aan 1 zeurende bewoner? De TS heeft nergens last van, de onderbuurman vindt het problematisch. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat hij degene is die er wat aan gaat doen, ipv zitten te zeuren en klagen.

EDIT:
@Innk Wat vinden andere omwonenden? Hebben zij er last van? Zo ja, dan lijkt het me dat jullie inderdaad werk aan de winkel hebben, anders ligt de bal toch echt bij de onderbuurman, die er last van heeft.

Ik zou de buurman uitnodigen voor een kopje koffie, bij jullie thuis. Dan kan ie horen hoe het dan is. Als er dan opeens minder problemen zijn, zit het gewoon (misschien wel letterlijk) tussen zijn oren.

[Voor 130% gewijzigd door CH4OS op 04-10-2018 18:45]

• dragonhaertt
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online
Bel de rijdende rechter eens, of meester visser.
Past precies in dat straatje aan onzinnige ruzies...

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
Ik moet zeggen dat ik het probleem van je buurman wel herken... ook ik hoor veel geluid van mijn buren, niet alleen huilende baby's maar ook als ze koken, hun kindje voorlezen (ze doen gekke stemmetjes), de vaatwasser laten draaien of als ze ruzie hebben. Mijn onderbuurvrouw hoor ik telefoneren. Dit kan me behoorlijk irriteren omdat die geluiden kunnen voelen als een inbreuk op mijn rust, er is continu een geluidsdruk. Als je zelf niet lekker in je vel zit cq. depressief thuis zit dan kun je daar echt gek van worden, je gaat je er dan op focussen en dan hoor je natuurlijk helemaal alles. Tegelijk kunnen, ook zachte!, geluiden echt heel hard binnenkomen en alles overheersen als je daar gevoelig voor bent.

Echter... ik relativeer die ergernis door me te realiseren dat het allemaal normale woongeluiden zijn. Baby's huilen, mensen telefoneren en koken en laten hun vaatwasser draaien. In een appartement (zeker wat oudere, ik woon in een jaren 30 woning) hoor je dat soort geluiden van elkaar, dat is nu eenmaal niet anders.

Het klinkt alsof je buurman dermate niet goed in zijn vel zit dat hij het vermogen om te relativeren kwijt is geraakt, en er wellicht oprecht van overtuigd is dat je expres je bestek op de grond gooit om hem te pesten. Nodig hem eens uit voor een kopje koffie en leg uit dat je echt je best doet om een beetje zachtjes te doen en dat je zeker geen enkele intentie hebt om zijn rust te verstoren, maar dat hij ook geen absolute stilte kan verwachten in een appartement.

Mogelijk klaart dat de lucht al een beetje. Misschien af en toe herhalen, paar keer per jaar even aanbellen om te vragen hoe het met hem gaat? Je kunt zijn problemen (niet alleen zijn waargenomen geluidsoverlast maar vooral de reden dat hij daar zo fel op reageert) niet oplossen en dat moet je ook niet proberen, maar je kunt wel proberen een vriendelijke buur te zijn en de angel er een beetje uit te halen.

Aanvulling: en ik heb oordopjes gekocht, een verademing!

• Bartosy
  • Laatst online: 13-06 07:16
Ik was in die 7 jaar dat dit aan de gang was allang naar beneden gegaan bij de beste man aangebeld en daar een uurtje gaan zitten om te kijken of de geluiden echt zo hard zijn als meneer beweerd. Wat heb je voor vloer btw ? Lamnaat of pakket zonder ondervloer kan behoorlijk doordreunen. En is de vloer zelf beton of hout ?

Ook sommige mensen hebben maar last van geluiden/prikkels dan andere mensen.

• barber
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
dragonhaertt schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:00:
Bel de rijdende rechter eens, of meester visser.
Past precies in dat straatje aan onzinnige ruzies...
Er is 3 dagen geleden precies dit onderwerp geweest bij Mr. Frank Visser doet Uitspraak:
https://tvblik.nl/mr-frank-visser-doet-uitspraak/apeldoorn-1

Timing en overeenkomst is wel heel toevallig.

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13-06 10:39
Gero71 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:21:
En daarvoor registreer je je bij Tweakers.net :/
Zal aan mij liggen, maar kan je niet beter naar het forum van de rijdende rechter of zo.
Beter nog, nodig de beste man eens uit voor een bak koffie.
Sorry hoor, maar we zijn allemaal ook geen huizen site/makelaar, geen verwarmingspecialist, geen sport analisten en geen advocaat. En dat soort onderwerpen worden hier ook gewoon besproken.

Er is niks zo bereikbaar als dit onderwerp. Het kan iedereen overkomen.

• Gero71
@michelsoe12 klopt, maar omdat die dingen hier besproken worden kan ik het nog wel apart vinden waarom sommige users bepaalde topics starten en daar dan mijn vraagtekens bij zetten, of niet.

Ik snap de reden van dergelijke topics vaak niet.
Goh, ik heb al 7 jaar last van mijn onderbuurman, laat ik eens account maken op Tweakers en daar een klaag topic starten.

Waarbij het ook vaak voorkomt dat TS nog 1 of 2 keer reageert en daarna van de aardbodem verdwijnt. Waarschijnlijk naar een ander forum om precies hetzelfde te doen.

[Voor 49% gewijzigd door Gero71 op 04-10-2018 22:00]

• Meester_J
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09:31
Terwijl de oplossing zo eenvoudig is. Vrijstaand.
Nee niet midden in Amsterdam dan dus. De boerderijen op de dam zijn net uitverkocht heb ik begrepen.
Ik heb ook een paar jaar tussen van die mafklappers in een gehorig appartement gewoond. Hard werken, goed en lang zoeken, en bepalen waar je prioriteiten liggen.

[Voor 34% gewijzigd door Meester_J op 05-10-2018 08:05]

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10:34

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Been there, done that.

Appartementen worden gebouwd om zovéél mogelijk mensen op een klein stuk grond bij elkaar te stoppen.
En ik woonde in een sociale huurwoning, daar zit gewoon van alles. Je hoort van alles. Zeker oudere apartementen zijn gehorig, en daar kan niemand wat aan doen.

Ik kan je maar 1 tip geven: Verhuizen. Bespaar jezelf al die moeite en ellende.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gezien de TS alleen vijf minuten na het starten van dit topic nog gereageerd heeft en daarna niet meer, ga ik er eigenlijk vanuit dat de TS of aan het trollen is, of geschrokken is van sommige reacties (in de trant van "moet je je hiervoor registreren (op een tech-site)?") en zijn heil elders is gaan zoeken.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Ranttijd is voorbij. Ik snap ook niet heel goed waarom je dit als allereerste bericht hier neerzet en vervolgens weer vertrokken bent. Goed, in de search staan legio topics hierover en de conclusie is vaak verhuizen. Aangezien wij ook de oplossing niet hebben een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True