Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• FalconerHG
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 29-03 09:13
Ik kreeg een notification van de Nighthawk Android app met de tekst "Hello Test".

Zijn er anderen die dit kregen?

Ik heb niet het gevoel dat het van de R7000 komt, eerder dat dit vanuit Netgear zelf komt.

Iemand anders startte eerder vandaag een topic bij Netgear: https://community.netgear...1/highlight/false#M106687

Rapporteren aan Netgear zelf kan niet, tenzij je je router pas 3 maanden hebt - schandalig eigenlijk. :)

Alle reacties

• cagy79
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 04-10-2018
Ja. Vandaag 2 maal deze notificatie gehad rond 11u.
Ik was op het werk ver weg van mijn thuis router.
Echt heel gek.

• FalconerHG
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 29-03 09:13
Er zijn inmiddels meerdere threads bij Netgear en de conclusie van de community lijkt te zijn dat het bij Netgear ligt, en niet aan onze routers. Maar blijft vaag. :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True