Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Recovery file overzetten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DJ_Project49
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 23-10-2018
Heb laatst mijn laptop laten vallen, HDD kapot, bestanden nog kunnen kopieëren. Nieuwe is net binnen alleen de E schijf met mijn recovery is achtergebleven op de kapotte HDD.

Is er een manier om een nieuwe recovery aan te maken of te kopieëren van een andere pc?
...
Laptop: HP OMEN ce-096nd.
Kapotte HDD (die al in de laptop zat)
Nieuwe gekochte HDD: https://m.alternate.nl/HG...=AABIL2&utm_source=google

Mijn nieuwe HDD werkt prima nu alleen ik mis dus mijn recovert die helaas op de E schijf is achtergebleven op mijn kapotte HDD.

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:03

nelizmastr

Goed wies kapot

Als de HDD echt kapot zou zijn, dan kan je ook niet zomaar data kopiëren.

Als de oude schijf nog bruikbaar is zou je een één-op-één kloon kunnen maken van de oude schijf, maar dat moet-ie dan wel volhouden. Daarvoor heb je een SATA naar USB oplossing nodig.

[Voor 7% gewijzigd door nelizmastr op 04-10-2018 16:18]

I reject your reality and substitute my own

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 22-06 19:18
En wat moet je perse met die recovery partition?

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• DJ_Project49
Ik vroeg me alleen af of ik dus zonder die file kan.

• DJ_Project49
Update:

Mijn 3F2 probleem doet zich weer voor zelfs na HDD vervangen, sorry deze topic was nutteloos.

Enig idee in welke topic verdere vragen over de Hard Disk 3F2 fout kan navragen?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

HP 3F2 staat op de site bij HP als een defecte aansluiting op de PCI-bus of de SATA-controller.

Gok; je laptop is meer kapot dan een nieuwe HDD oplost.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DJ_Project49
Ik denk zelf eerder de kabel tussen de Sata controller en HDD aangezien als ik de HDD loskoppel niks aan de hand is en daarnaast zodra ik m aansluit is er 50% kans dat hij het wel of niet doet.

Als de HDD weer werkend is en bijvoorbeeld de laptop uit zet en daarna weer verplaats en vervolgens weer opstart, krijg ik weer 3F2. En tijdens het neerzetten schud alles natuurlijk wel maar nooit een probleem gehad tot nu toe...

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:35
Ga er maar vanuit dat je hem mag opsturen voor garantie.
Ik vermoed dat tijdens de val de aansluiting ook is gebroken.
Zou niet mogen gebeuren aangezien de boel goed vastgeschroefd hoort te zijn, maar ik weet dan ook niet hoe de laptop precies gevallen is.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True