Toon posts:

Op zoek naar 'palm pads' alternatief voor HP Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 19:42
Hallo Allemaal,

First off, Ik hoop dat dit bericht in de juiste categorie staat.

Ik heb sinds een paar weken een erg mooie (persoonlijke mening) HP Pavilion 14-ce laptop.
Link naar specs: https://tweakers.net/pric...4-ce0820nd/specificaties/
Nu is het zo dat het stuk waar je pols op rust heel erg snel vegen / vetvlekken / etc laat zien en dat is gewoon niet mooi, plus dat het op langere termijn misschien wat gaat aantasten, en dat zou zonde zijn.

Na wat googlen zie ik dat er voor macbooks hele mooie hardcovers zijn die ook over dat pols gedeelte heen vallen. Ook zijn er stickers met leder of stoffen textuur beschikbaar die je kan plakken op juist die plekken.

Ik kan alleen echt niks vinden wat op deze laptop past. Geen hard covers, geen stickers, alles is vooral Apple. Of ik moet de gok nemen met AliExpress en hopen dat de lijm van die stickers geen restanten achter laten wanneer ik ze niet lekker vind zitten of versleten zijn.
Heeft iemand aanbevelingen, ervaringen of tips? Wil de laptop zo lang mogelijk strak en schoon houden.

Voor de personen die even niet duidelijk hebben wat ik bedoel, hier een link naar een macbook waar de stickers al geplakt zijn: http://www.grifiti.com/me.../61ea0_0jmul._sl1500_.jpg

Mocht dit toch in het verkeerde stukje staan op het Forum, mijn excuses.

Beste antwoord (via Dreflar op 31-10-2018 08:59)

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-04 13:49

HKS-Skyline

Vroooom ?

Iets op maat kan je denk ik wel op je buik schrijven. Maar is auto beschermfolie misschien een optie? Dit is vrij duurzaam, zou goed moeten gaan met kwetsbare oppervlakken en je ziet er amper iets van.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-04 13:49

HKS-Skyline

Vroooom ?

Iets op maat kan je denk ik wel op je buik schrijven. Maar is auto beschermfolie misschien een optie? Dit is vrij duurzaam, zou goed moeten gaan met kwetsbare oppervlakken en je ziet er amper iets van.

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 19:42
HKS-Skyline schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:25:
Nog niet zo ver 'out-of-the-box' gedacht. Ik zal eens kijken naar die folie.
Was inderdaad al wel zo ver gekomen dat de hoop op producten kant en klaar op de juiste maat verdwenen was. Thanks.
Mocht iemand anders nog andere suggesties hebben, ik hoor het graag natuurlijk.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee