Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

QI draadloos Headphones?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dijkie23
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-02 11:14
Zijn er goede wireless (gaming) headsets voor PC die QI draadloos opladen?

Ik zou helemaal blij worden van een headset dat op een QI-standard zou opladen. Dan schuif ik hem erop en geen kabels en aansluit gedoe.

Wie heeft er product suggesties?

Sub vraagje: kan ik evt mijn bestaande headset wireless chargeable maken?

[Voor 51% gewijzigd door dijkie23 op 04-10-2018 14:32. Reden: Bondiger]

Alle reacties

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
dijkie23 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:30:
Sub vraagje: kan ik evt mijn bestaande headset wireless chargeable maken?
Met wat knutselen een setje QI-materialen van de Chinese shops, en wat knutselskills .... zou zomaar moeten kunnen.

Je kan zelfs voor een iPhone6/7 kitjes aanschaffen.

( of het practisch/mooi is .... dat laat ik in het midden )

• dijkie23
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-02 11:14
FreshMaker schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:17:
[...]

Met wat knutselen een setje QI-materialen van de Chinese shops, en wat knutselskills .... zou zomaar moeten kunnen.

Je kan zelfs voor een iPhone6/7 kitjes aanschaffen.

( of het practisch/mooi is .... dat laat ik in het midden )
Ja, ik heb er eentje besteld via Wish.. Maar idd ik denk niet dat ik deze er mooi in verwerkt krijg.
Begrijp niet dat er niet meer producten draadloos opgeladen kunnen worden?
Paar pads in je huis verwerken (in lamp, buro of nachtkastje) en geen enkele kabel meer in huis!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Er zijn er wel, sinds Apple zijn draadloze koptelefoontjes heeft, zijn er diverse knock-offs te vinden.

Maar kwalitatief, nee nog geen gaming gear inderdaad

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True