Toon posts:

Vervalste handtekening PostNL bij bestelling Megekko

Pagina: 1
Acties:
  • 1.396 views

• MrSherlock85
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17-10-2018
Hallo Mensen!

Gisteravond heb ik een smartphone besteld bij Megekko, so for so good.
Wist dat ik vandaag niet thuis was, morgen wel dus dacht de Postnl bezorger komt vast nog wel een keer de dag erna. Nu schetst mijn verbazing, het pakketje geeft aan afgeleverd met zelfs een handtekening van iemand anders :? . Nu woon ik in een appartementen-complex, dus heeft de postnl bezorger of zelf voor getekend of pakketje aan iemand anders gegeven.

Nu ga ik nog contact opnemen met Megekko, maar iemand dit al eens meegemaakt en hoe nu? Wat zijn mijn rechten. Ben nieuw hier dus alsjeblieft lief zijn ;)

• Mr Brightside
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-07-2019
Wat is je betaalmiddel TS?
Megekko opbellen of mailen, hun dienen dit voor je op te lossen. Vervelend verhaal dit.
Leveren ze binnen 30 dagen niet, kan je hiermee verder dacht ik.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Megekko is de verzender, TPG is de bezorger; dit is een probleem wat zij mogen uitvechten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je zoekt op het forum naar postnl handtekening, zie je dat je niet de eerste en enige bent met deze ervaring. Wellicht staat daar al de oplossing tussen.

Maar, zoals hierboven ook vermeld wordt, is de verzender de verantwoordelijke voor het aankomen van de bestelling bij jou.

[Voor 20% gewijzigd door Room42 op 04-10-2018 13:29]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• MrSherlock85
Mr Brightside schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:27:
Wat is je betaalmiddel TS?
Megekko opbellen of mailen, hun dienen dit voor je op te lossen. Vervelend verhaal dit.
Leveren ze binnen 30 dagen niet, kan je hiermee verder dacht ik.
Creditcard met Paypal gelukkig. Ja ga ze straks mailen. Zijn telefonisch niet bereikbaar :'(

• MrSherlock85
MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:27:
Megekko is de verzender, TPG is de bezorger; dit is een probleem wat zij mogen uitvechten.
Dankje voor je antwoord.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MrSherlock85 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:25:
Hallo Mensen!

Wist dat ik vandaag niet thuis was, morgen wel dus dacht de Postnl bezorger komt vast nog wel een keer de dag erna. Nu schetst mijn verbazing, het pakketje geeft aan afgeleverd met zelfs een handtekening van iemand anders :? . Nu woon ik in een appartementen-complex, dus heeft de postnl bezorger of zelf voor getekend of pakketje aan iemand anders gegeven.

Nu ga ik nog contact opnemen met Megekko, maar iemand dit al eens meegemaakt en hoe nu? Wat zijn mijn rechten. Ben nieuw hier dus alsjeblieft lief zijn ;)
Kijk eerst eens als je thuis bent, of een van je buren het niet netjes heeft aangenomen. (misschien heb je gezamenlijke App met de buren ?) Wat heeft Scherlock verder gevonden ? 8)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• H_H
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:19

H_H

'Tis but a scratch!

Staat er nergens een huisnummer waar het afgegeven is? Het komt bij mij ook wel voor, maar a) dan heb ik een briefje in de bus dat het bij nr.XX ligt, b) staat het afleveradres soms zelfs als aantekening bij een t&t en c) mijn vaste bezorger gaat er eigenlijk standaard al vanuit dat ik niet thuis ben en geeft alles bij de buurvrouw af en weet dat ik 't prima vind als zij tekent als dat moet.

Dus kijk even na of er niet ergens staat dat het afgegeven is bij de buren. En anders inderdaad laten uitvechten tussen webshop en bezorgdienst. Laat het aapje niet op jouw schouder zetten.

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

• MrSherlock85
Hackus schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

Kijk eerst eens als je thuis bent, of een van je buren het niet netjes heeft aangenomen. (misschien heb je gezamenlijke App met de buren ?) Wat heeft Scherlock verder gevonden ? 8)
Ga ik ook doen, maar bestel veel via internet en buren zijn overdag ook nooit thuis. Dus acht ik onwaarschijnlijk. En het is niet handtekening van buurman/vrouw.

• MrSherlock85
H_H schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:33:
Staat er nergens een huisnummer waar het afgegeven is? Het komt bij mij ook wel voor, maar a) dan heb ik een briefje in de bus dat het bij nr.XX ligt, b) staat het afleveradres soms zelfs als aantekening bij een t&t en c) mijn vaste bezorger gaat er eigenlijk standaard al vanuit dat ik niet thuis ben en geeft alles bij de buurvrouw af en weet dat ik 't prima vind als zij tekent als dat moet.

Dus kijk even na of er niet ergens staat dat het afgegeven is bij de buren. En anders inderdaad laten uitvechten tussen webshop en bezorgdienst. Laat het aapje niet op jouw schouder zetten.
Kijk straks nog eens goed in brievenbus.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MrSherlock85 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:34:
[...]

Ga ik ook doen, maar bestel veel via internet en buren zijn overdag ook nooit thuis. Dus acht ik onwaarschijnlijk. En het is niet handtekening van buurman/vrouw.
Maak je niet zo druk, de dag is nog niet om. En PostNL of Megekko zal je hetzelfde denk ik vertellen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:02
MrSherlock85 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:25:
Hallo Mensen!

Wist dat ik vandaag niet thuis was, morgen wel dus dacht de Postnl bezorger komt vast nog wel een keer de dag erna.
Tip voor de volgende keer: Bij megekko kan je de bezorgdatum zelf kiezen (of een afhaalpunt).

Voor nu: kijk vanavond eerst in je brievenbus. Grote kans dat het pakket bij de buren ligt, of zelfs op een andere verdieping. Die bezorger wil zijn paketten zo snel mogelijk kwijt.

• H_H
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:19

H_H

'Tis but a scratch!

O, wacht! Je bent nog niet eens thuis geweest? Dan zou ik eerst rustig blijven. Nu al in paniek raken, hiervoor te registreren op een (technisch) forum en mogelijk een shop en bezorgdienst negatief te bekritiseren, gaat wat ver.

P.S. Welkom op GoT. Lees even wat standaard regels door. Concreet: combineer je reacties in één bericht in plaats van meerdere keren achter elkaar te posten.

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

• Mr Brightside
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-07-2019
job schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:37:
[...]

Tip voor de volgende keer: Bij megekko kan je de bezorgdatum zelf kiezen (of een afhaalpunt).

Voor nu: kijk vanavond eerst in je brievenbus. Grote kans dat het pakket bij de buren ligt, of zelfs op een andere verdieping. Die bezorger wil zijn paketten zo snel mogelijk kwijt.
Onzin, is niet verantwoordelijkheid TS en hoeft TS niet mee bezig te zijn. Als hij hem thuis geleverd wil krijgen is dat zijn goed recht :)

• MrSherlock85
H_H schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:42:
O, wacht! Je bent nog niet eens thuis geweest? Dan zou ik eerst rustig blijven. Nu al in paniek raken, hiervoor te registreren op een (technisch) forum en mogelijk een shop en bezorgdienst negatief te bekritiseren, gaat wat ver.

P.S. Welkom op GoT. Lees even wat standaard regels door. Concreet: combineer je reacties in één bericht in plaats van meerdere keren achter elkaar te posten.
Update: vriendin is net thuis gekomen en heeft niks van briefje zien liggen in brievenbus en gaat nu naar buren vragen hoe of wat.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Ik zie nog geen reden tot paniek. Je bent zelf nog niet thuis geweest en hebt nog geen contact gehad met Megekko en/of PostNL of je enigszins ingelezen in je rechten. Dit topic gaat dan ook (tijdelijk) op slot. Kom je er echt niet uit met Megekko, dan kan je me altijd een Direct Message (DM) sturen om het topic weer te openen.

Tevens heb ik een titelfix gegeven aan het topic, gezien Megekko je handtekening niet heeft vervalst, maar de bezorger van PostNL.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Ik zie nog geen reden tot paniek. Je bent zelf nog niet thuis geweest en hebt nog geen contact gehad met Megekko en/of PostNL of je enigszins ingelezen in je rechten. Dit topic gaat dan ook (tijdelijk) op slot. Kom je er echt niet uit met Megekko, dan kan je me altijd een Direct Message (DM) sturen om het topic weer te openen.

Tevens heb ik een titelfix gegeven aan het topic, gezien Megekko je handtekening niet heeft vervalst, maar de bezorger van PostNL.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee