Toon posts:

Naam wijziging op Ryanair ticket

Pagina: 1
Acties:

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 08:47
Vorige week heb ik 2 vliegtickets bij Ryanair gekocht voor een trip naar Dublin.
Nu kwam ik er 2 dagen later achter dat ik de verkeerde voornamen van mijn reisgenoot had gebruikt, zijn voornaam op het paspoort (doopnaam) komt niet overeen met zijn roepnaam. Ik kwam erachter dat ik hiervoor een boete kreeg, zuur, maar het is niet anders. Volgens de website van Ryanair 115 euro.

Toen ik de betreffende wijziging door probeerde te voeren, werd dit bedrag ook getoond, ik hoef alleen nog maar op Confirm/Bevestigen te klikken om de betaling te regelen en hier gaat het fout. Elke keer als ik op " bevestigen/Confirm" klik, word ik weer terug gestuurd naar de hoofdpagina.

Hierover heb ik een livechat gestart, de betreffende agent kon de wijziging doorvoeren voor mij, maar dan had ik als enige betaaloptie een creditcard, welke ik niet heb. Ik wil met Paypal of Ideal betalen, zo heb ik de ticket in de eerste plaats ook betaald, geen succes dus.

Daarop heb ik contact gehad met de webcare op Twitter via DM, die agent kon het ook voor me aanpassen, maar dan zou het 160 euro kosten (de prijs om het op het vliegveld aan te passen), maar kon ik wel met PayPal betalen. De reden kon hij me ook niet vertellen. Op de vraag waarom hun website niet gewoon werkte, kon hij me ook geen antwoord geven en verwees me weer naar de livechat.

Gisteren heb ik nogmaals een livechat gestart en heb ik nogmaals het verhaal uitgelegd en werd er verwezen naar de mail contact forms om via die weg een klacht in te dienen. Die heb ik ongevuld, maar zodra ik op "submit" klik, kom ik op een witte, lege, pagina terecht en ik ontvang ook per mail geen bevestiging, dus ik heb mij twijfels of dit uberhaupt is aangekomen.

Om problemen uit te sluiten in internetverbindingen, heb ik de naamswijziging geprobeerd op mij laptop in 2 browsers + incognito, mobiele pagina & mobiele app op zowel WiFi als 4G, allen met hetzelfde resultaat. Alleen via de App krijg ik een melding, "oops something went wrong"

Kent iemand deze problematiek en beter nog, heeft er een oplossing voor? Ik voel me zo langzamerhand behoorlijk machteloos, want alle ondersteuningsvragen worden of niet beantwoord, of zijn geen valide antwoorden. Het begint er haast op te lijken dat zit dit expres doen :X

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 16:32
Wat kost een nieuw ticket? Als het goedkoper is dan 115 euro dan kun je beter een nieuw ticket boeken ;)

no animals were harmed during the production of this message

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:51
Ik zou gewoon proberen te boarden met het huidige ticket.

[Voor 78% gewijzigd door Boinkie op 04-10-2018 11:57]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Van welk vliegveld vlieg je en hoe ver woon je ervanaf? Allicht is langsgaan bij de balie een optie?

Aanname: dat ze een balie hebben voor dit soort calamiteiten (het kan ook voorkomen als je al op het vliegveld bent).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:49
Bel ze op? Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan toen ik een typfout had gemaakt in een achternaam. Bellen is niet gratis, maar ik hoefde die €100 toen niet te betalen in ieder geval. Bijkomend voordeel als je belt is dat je meteen weet dat het is doorgevoerd.

• noppus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 14:55
MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:56:
Van welk vliegveld vlieg je en hoe ver woon je ervanaf? Allicht is langsgaan bij de balie een optie?

Aanname: dat ze een balie hebben voor dit soort calamiteiten (het kan ook voorkomen als je al op het vliegveld bent).
Op het vliegveld kost het € 160, volgens de OP.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

sorry niet goed gelezen

[Voor 140% gewijzigd door Hackus op 04-10-2018 12:07]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Volk
Caeruleus schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:54:
Wat kost een nieuw ticket? Als het goedkoper is dan 115 euro dan kun je beter een nieuw ticket boeken ;)
Niet eens zo's hele gekke gedacht, volgens mij is een nieuw ticket een paar tientjes duurder.
Boinkie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:56:
Ninjaedit :P
Dan weet ik zeker dat ik 160 moet betalen.
MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:56:

Is ~1.75 uur rijden enkele reis, geen optie dus.
Mint schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:57:
Bel ze op? Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan toen ik een typfout had gemaakt in een achternaam. Bellen is niet gratis, maar ik hoefde die €100 toen niet te betalen in ieder geval. Bijkomend voordeel als je belt is dat je meteen weet dat het is doorgevoerd.
Dit ga ik proberen, tnx.

Even ter bevestiging, volgens de regels is het zo dat de eerste voornaam op het ticket moet staan. Dan klopt het dus toch dat als iemand Henk Klaas Willems heet, met als roepnaam Klaas, ik Henk had moeten invullen als voornaam? Ik heb dus roepnaam Klaas ingevuld.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:51
Als het een e-ticket is, photoshop ze om ;-)

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:05

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Nieuw ticket kopen lijkt mij goedkoper...., hebben we laatst ook gedaan toen we erachter kwamen dat we de verkeerde datum hadden geboekt. Omboeken was duurder. en nu hebben we gewoon 2 tickets op 2 verschillende dagen terug. Amsterdam - Dublin, Koste maar 21 euro per ticket, beter dan de 40 euro wijzigingskosten... mochten we nu toch een dag langer willen blijven of ze staken 1 van de 2 dagen. dan hebben we de tickets nu alvast :).

[Voor 82% gewijzigd door Smuggler op 04-10-2018 12:14]

Gewoon sebastiaan

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:52
Boinkie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:10:
Als het een e-ticket is, photoshop ze om ;-)
Jammer dat de scanner op het vliegveld QR/barcodes leest ;)

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 15:29
Vorig weekend naar spanje gevlogen en mijn paspoort is mijn zak niet uit geweest. Dus er is ook een kans dat niemand er achter komt.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:25

Wish

ingwell

Volk schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:10:
[...]

Even ter bevestiging, volgens de regels is het zo dat de eerste voornaam op het ticket moet staan. Dan klopt het dus toch dat als iemand Henk Klaas Willems heet, met als roepnaam Klaas, ik Henk had moeten invullen als voornaam? Ik heb dus roepnaam Klaas ingevuld.
Is dat het??? Dan zou ik de moeite niet nemen om het te laten veranderen op het ticket. Ze zien het ticket met de naam Klaas. Je laat het paspoort zien met de twee voornamen... Weten zij veel welke van de twee de roepnaam is...

In mijn praktijk kijken ze alleen naar de achternamen bij de (visuele) controle

No drama

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Probeer eens een andere browser/computer ? Vaak is het een adblocker oid die pop-ups onderdrukt waardoor je niet verder kan in het proces

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Wish

Wish

ingwell

Breezers schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:26:
Probeer eens een andere browser/computer ? Vaak is het een adblocker oid die pop-ups onderdrukt waardoor je niet verder kan in het proces
Uit de TS:
Om problemen uit te sluiten in internetverbindingen, heb ik de naamswijziging geprobeerd op mij laptop in 2 browsers + incognito, mobiele pagina & mobiele app op zowel WiFi als 4G, allen met hetzelfde resultaat. Alleen via de App krijg ik een melding, "oops something went wrong"

No drama

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-05 15:45
Dus je hebt de keuze tussen:
- Veel moeite doen om €115 te betalen.
- Weinig moeite doen om nieuwe tickets te kopen voor "een paar tientjes meer".
- Geen moeite doen en, indien ze er bij een controle achter komen, €160,- aftikken.

Ik zou het wel weten :+

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik heb dat vaker gehad, al dan niet bij Ryanair, en nooit problemen mee gehad.

Daar hoef je je echt niet druk om te maken, die laten je gewoon boarden met de 2e voornaam hoor.

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-05 13:44
Harmvdw schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:20:
Vorig weekend naar spanje gevlogen en mijn paspoort is mijn zak niet uit geweest. Dus er is ook een kans dat niemand er achter komt.
^^ dit dus. Vanaf welk vliegveld ga je TS? Ik vlieg regelmatig voor een weekendje weg vanaf Eindhoven of Rotterdam, en het komt telkens vaker voor dat ze je paspoort niet eens vragen voor vluchten binnen Europa.

Je kan de gok wagen dus.

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 17:31

t_captain

Moderator General Chat
Ryanair doet daar moeilijker over dan andere maatschappijen. Alles is handel bij Ryanair, van loterijtickets tot administratieve wijzigingen. En die handel moet zoveel mogelijk verkocht worden.

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 15:29
Panini schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

^^ dit dus. Vanaf welk vliegveld ga je? Ik vlieg regelmatig voor een weekendje weg vanaf Eindhoven of Rotterdam, en het komt telkens vaker voor dat ze je paspoort niet eens vragen voor vluchten binnen Europa.

Je kan de gok wagen dus.
Ik had het dus op schiphol, en niemand van ons 8 werd gecontroleerd en gespreid aangekomen qua tijden.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 15:25
Volk schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:10:
Ja, inderdaad. Ik ben ook zo'n moeilijk geval waarbij tweede voornaam m'n roepnaam is.

En geen ervaring met hoe moeilijk men bij het boarden dan doet.

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:01
Harmvdw schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:20:
Mijn ervaring met Ryanair (op toch wel een vlucht of 15 tot 20) is dat Ryanair bij het scannen van je ticket aan de gate je paspoort wil zien. Geen idee waarom ze dit willen, bij KLM bijvoorbeeld hoeft dit weer niet.

Ik zou de gok echter ook gewoon nemen, als de namen juist gespeld zijn denk ik niet dat ze er moeilijk over doen welke naam nou vooraan staat in het rijtje op je paspoort. Desnoods tik je dan alsnog het bedrag af als ze wel moeilijk doen, dat is dan de gok.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:06
Maar die tweede naam is toch ook gewoon je officiele naam, staat toch ook op je paspoort?
Dus die kunnen ze toch ook gewoon aflezen van je paspoort? zou niet weten waarom ze dit zouden kunnen weigeren?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:29
Martinusz schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:16:
Maar die tweede naam is toch ook gewoon je officiele naam, staat toch ook op je paspoort?
Dus die kunnen ze toch ook gewoon aflezen van je paspoort? zou niet weten waarom ze dit zouden kunnen weigeren?
De regels zijn dat als je meerdere namen hebt de eerste naam en je achternaam er op moet staan.

Dus in het geval van Hendrik Abraham Martinus Jansen, moet het zijn Hendrik Jansen.

Link

@Volk Kijk wat een nieuwe ticket kost. Als dit goedkoper is, dan lekker daarvoor gaan. Anders bij inchecken doen alsof je neus bloed en evt de boete daar betalen.

• Volk
kiiv3H schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:15:
[...]

Mijn ervaring met Ryanair (op toch wel een vlucht of 15 tot 20) is dat Ryanair bij het scannen van je ticket aan de gate je paspoort wil zien. Geen idee waarom ze dit willen, bij KLM bijvoorbeeld hoeft dit weer niet.

Ik zou de gok echter ook gewoon nemen, als de namen juist gespeld zijn denk ik niet dat ze er moeilijk over doen welke naam nou vooraan staat in het rijtje op je paspoort. Desnoods tik je dan alsnog het bedrag af als ze wel moeilijk doen, dat is dan de gok.
TheBrut3 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:16:
Dus je hebt de keuze tussen:
- Veel moeite doen om €115 te betalen.
- Weinig moeite doen om nieuwe tickets te kopen voor "een paar tientjes meer".
- Geen moeite doen en, indien ze er bij een controle achter komen, €160,- aftikken.

Ik zou het wel weten :+
Dank je wel allemaal, het is mij duidelijk. We gokken het erop en we zien het wel.

De reden waarom ik het vraag is omdat er recent veel te doen is om dit specifieke geval, oa ook bij de Radars en Kassa's van deze wereld. Ik wilde het gewoon geregeld hebben, maar als Ryanair dat onmogelijk maakt dan laat maar zitten inderdaad.

Ik blijf het vreemd vinden dat een dusdanig grote partij, wie leeft van internetverkopen, niet in staat is om, nota bene tegen betaling, dergelijke functionaliteit ook daadwerkelijk te laten functioneren.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:06
corporalnl schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:33:
[...]

De regels zijn dat als je meerdere namen hebt de eerste naam en je achternaam er op moet staan.

Dus in het geval van Hendrik Abraham Martinus Jansen, moet het zijn Hendrik Jansen.

Link

@Volk Kijk wat een nieuwe ticket kost. Als dit goedkoper is, dan lekker daarvoor gaan. Anders bij inchecken doen alsof je neus bloed en evt de boete daar betalen.
Ik snap dat dat de regels zijn van maatschappijen. Het is echter niet zo dat je een valse naam opgeeft of een roepnaam die niet op je paspoort staat :) kan mij niet voorstellen dat bij de Gate iemand dan zegt wacht even meneer, uw verkeerde voornaam staat erop? (terwijl ze die andere naam dus ook zien staan)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 18:22

GforceNL

Out of memory....

Heb dit probleem ook eens gehad (2 of 3 jaar terug) , heb toen gebeld direct na boeken en het werd kosteloos aangepast.

<Zinloze tekst hier>

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:29
Martinusz schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:40:
[...]

Ik snap dat dat de regels zijn van maatschappijen. Het is echter niet zo dat je een valse naam opgeeft of een roepnaam die niet op je paspoort staat :) kan mij niet voorstellen dat bij de Gate iemand dan zegt wacht even meneer, uw verkeerde voornaam staat erop? (terwijl ze die andere naam dus ook zien staan)
Ligt eraan wat voor vlucht je hebt, en hoe oplettend de persoon is bij de incheck balie. ( heb namelijk ook een vlucht gehad zonder mijn ID te hoeven laten zien )

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:15
Dit is geloof ik een verdienmodel van Ryanair :P

Als je de gok neemt om het niet aan te passen, bedenk dan dat ze dit op Eindhoven Airport wellicht door de vingers zien, maar dat het in het land van bestemming mogelijk wat lastiger is. Zeker als dat land buiten de EU ligt.
Edit: ik lees Dublin, daar kan je je in ieder geval wat betreft taal vast redden...

[Voor 13% gewijzigd door Richh op 04-10-2018 15:36]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:31

MsG

Forumzwerver

Ik heb me hier bij Wizzair ook druk om gemaakt. Maar je checkt meestal half elektronisch in en de enige paspoort check is even vluchtig naar de foto. Je hebt het nu al aangemeld als fout, dus wellicht is het dan anders maar bij mij was er niks aan het handje.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Wish

Wish

ingwell

Volk schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:38:
[...]

Dank je wel allemaal, het is mij duidelijk. We gokken het erop en we zien het wel.
En? Is het gelukt? Of is de vlucht nog te maken?

No drama

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:51

Standeman

Moderator Wonen & Mobiliteit

Prutser 1e klasse

Panini schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

^^ dit dus. Vanaf welk vliegveld ga je TS? Ik vlieg regelmatig voor een weekendje weg vanaf Eindhoven of Rotterdam, en het komt telkens vaker voor dat ze je paspoort niet eens vragen voor vluchten binnen Europa.

Je kan de gok wagen dus.
Omdat het land van bestemming dan een Schengen-land is. Ierland zit niet in het Schengen-verdrag, dus daar moet je altijd je ID laten zien!

Zie ook https://www.rijksoverheid...anden-zijn-schengenlanden

[Voor 21% gewijzigd door Standeman op 09-10-2018 14:19]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dit heb ik ook gedaan en vanaf eindhoven naar... dublin. Ze deden een beetje boos maar uiteindelijk gewoon mogen boarden. Ligt er ook aan welke medewerker er staat, op de terugweg zei niemand iets.

[Voor 11% gewijzigd door marshallq op 09-10-2018 14:18]

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:18
Vorig jaar naar Boedapest geweest met op het ticket mijn roepnaam en in mijn paspoort mijn doopnamen, compleet verschillend. Roepnaam is afgeleid van mjn eerste doopnaam, maar daar houdt het op. In Eindhoven zeiden ze er wel wat van, maar ik mocht gewoon door, met het advies Wizz Air te bellen om een en ander na te vragen en/of aan te passen, want op de terugweg zouden ze weleens moeilijk kunnen doen. In Boedapest meteen naar de balie gegaan, eigenlijk niet echt verder gekomen, na een hoop gedoe heeft uiteindelijk de eigenaar van ons appartement een telefoonnummer weten te regelen wat we konden bellen mochten er problemen ontstaan. Een week later bij vertrek was ik zo zenuwachtig als wat, maar dat bleek achteraf niet nodig, ze keken naar het stoelnummer, wezen ons naar de juiste ingang en we konden zo doorlopen.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• johanmulder
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 12:32

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

Ook grondpersoneel zijn gewoon echte mensen. Zij begrijpen echt wel dat je een keer een fout kan maken en dat je dit zelf niet eens door kan of hoeft te hebben. Ook hebben ze gewoon heel veel haast, haast, en nog eens haast om in 40 minuten tijd de turnaround te doen. Er is domweg geen tijd voor enig oponthoud, zeker als je 1 van de laatsten in de rij bent.

Overhandig met een hartelijke glimlach en een 'goedemorgen/middag/avond' je instapkaart en paspoort en ik geef je 99% kans dat je zo door kan. Als ze moeilijk gaat doen dan doe je een stevige schrikreactie en geef je aan dat je toch je roepnaam hebt opgegeven en dat dit nooit eerder een probleem is geweest. Kat in het bakkie.

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

• Janny347
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-10-2018
Via Ryanair weekendje Milaan geboekt met dochter. Bij de gate aangekomen bleek ook mijn roepnaam op de boardingpas niet overeen te komen met de eerste naam op mijn paspoort. Maar ze vragen wel bij aanmelden om je roepnaam!! Waarom vraagt men niet om (doop) namen?
Omdat de gate laat open ging en ze al enige vertraging hadden werd mij (ons) de toegang geweigerd. Daar sta je dan.... Wat een teleurstelling en wat een instinker! Bedankt Ryanair! Voor jullie een meevaller en voor mij een wijze les. Zo kun je gerust de goedkoopste zijn over de rug van klanten en je personeel.

Moeder en dochter.

• Rub147
Janny347 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:03:
Via Ryanair weekendje Milaan geboekt met dochter. Bij de gate aangekomen bleek ook mijn roepnaam op de boardingpas niet overeen te komen met de eerste naam op mijn paspoort. Maar ze vragen wel bij aanmelden om je roepnaam!! Waarom vraagt men niet om (doop) namen?
Omdat de gate laat open ging en ze al enige vertraging hadden werd mij (ons) de toegang geweigerd. Daar sta je dan.... Wat een teleurstelling en wat een instinker! Bedankt Ryanair! Voor jullie een meevaller en voor mij een wijze les. Zo kun je gerust de goedkoopste zijn over de rug van klanten en je personeel.

Moeder en dochter.
Letterlijk tijdens het boeken:
Info: "Voer de namen in zoals ze in paspoort of reisdocumenten vermeld staan."
Voornaam: [invoerveld] Achternaam: [Invoerveld]

• Janny347
@ Rub147 Volgens mij werk je daar of vlieg je vaker.
Voornaam: is voor mij roepnaam. Of je hebt een doopnaam.

• Janny347
Volgens mij werk je daar of vlieg je vaker.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Janny347 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:03:
Het is redelijk algemene kennis dat je bij een vliegreis of visum aanvraag altijd de officiële naam gebruikt zoals in je paspoort. Dat is namelijk het enige wat ze kunnen checken.

Je roepnaam mag je helemaal zelf weten.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:34
Janny347 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:04:
Volgens mij werk je daar of vlieg je vaker.
Kijk eens in je ID kaart/paspoort wat er bij je 'doopnaam' staat. Bij mij staat er: Voornamen, bij jou roepnamen?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
@Volk
Leuke vakantie gehad?

Zou TS al terug zijn of moet die nog op vakantie.
of komt hij nu het land niet meer in :+

Ik zou het erop wagen. Zelf vaak genoeg bij veel zaken 'the right thing' gedaan. En bleek achteraf vaak dat het totaal niet van belang was of niet eens naar gekeken werd. Met een beetje goeie babbel en verhaal kom je een heel eind.

• Rub147
Janny347 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:03:
Ik werk er niet, ja vliegen doe ik wel vaker.

Maar dan nog:
"Voer de namen in zoals ze in paspoort of reisdocumenten vermeld staan." Dit staat er niet voor niks 8)7

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Rub147 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:37:
[...]

Ik werk er niet, ja vliegen doe ik wel vaker.

Maar dan nog:
"Voer de namen in zoals ze in paspoort of reisdocumenten vermeld staan." Dit staat er niet voor niks 8)7
Klopt, anders gaan mensen hun Tweakers nickname nog invullen op het ticket...

• Volk
Het is gelukt hoor! Zowel in Eindhoven als in Ierland keken ze 2 keer, maar we konden zonder issues doorlopen! Tnx allemaal!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee