Toon posts:

steeds problemen na window 10 update's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• PCNick
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-10-2018
Mijn vraag
.ik heb een Asus N751JX.. en heb nu al een paar keer grote problemen gehad na een grote window update de voor laatste keer met de 1803 toen miste ik zes USB drivers en werkten mmijn USB poorten dus niet meer , ik heb toen teruggezet naar 1709 en voilla alles drivers weer compleet en werkend , met de nieuwe 1809 dacht ik dat het probleem wel opgelost zou zijn maar helaas weer 6 missende drivers van de negen drivers en dus weer geen werkende USB poorten en maar weer teruggezet naar 1709 en werkte alles weer zoals het hoort , mijn vraag is zijn er meer Asus laptop gebruikers met mijn probleem ? heb inmiddels met Microsoft gesproken die vertelde mij dat ze meer klachten hierover hadden gehad met name van Asus PC 's die problemen hadden na de laatste update's

Relevante software en hardware die ik gebruik
alles nog standaard alleen een SSD voor O.S. C schijf gemonteerd ...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb op internet gekeken voor drivers ook bij Asus maar die had niks die stopt met ondersteuning na twee jaar en de laptop is nu drie jaar oud is geleverd met Window 8 erop dus moet ik het maar zelf uitzoeken volgens Asus want die heb ik ook al hierover gebeld
...

Alle reacties

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 08:45

millman

6708Mhz @ -185c

Na de update even verse USB drivers installeren lijkt mij niet heel ingewikkeld.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 17:25

Zorian

What the fox?

millman schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:45:
Na de update even verse USB drivers installeren lijkt mij niet heel ingewikkeld.
Voor zover Windows dat niet al zelf doet.

• benniep
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-07-2021
Probeer na de update Snappy driver installer (SDI)..lost altijd veel problemen op.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:27

nelizmastr

Goed wies kapot

Het lullige is dat op oude versies blijven hangen je minder support oplevert dat je originele Windows 8.1. Elke Windows 10 versie is vanaf de datum dat-ie uitkomt 18 maanden ondersteund, daarna krijg je geen beveiligingsupdates meer voor die versie.

M.a.w. je zal toch moeten doorbijten om het probleem op te lossen. Heb je al eens geprobeerd alle USB apparaten die niet functioneren te verwijderen en daarna een volledige herstart te doen? (dus niet afsluiten > weer aanzetten, echt herstarten)

I reject your reality and substitute my own

• PCNick
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-10-2018
reactie voor millman zomaar even de missende usb drivers installeren zit er echt niet in hoor de drie usb drivers die er wel op zitten kan je wel installeren maar met de missende usb hoofd hub en de generic usb hub en de usb samengesteld apparaat en de usb hoofhub 3.0 daar zou ik graag je hulp bij vragen want dit lijkt mij niet echt gemakkkelijk ik zou niet weten waar je die kan vinden maar dat weet jij waarschijnlijk wel dus
overigens ik draai nu niet meer op Window 8 maar op Window 10 maar dan dus met de oude build in versie 1709 van vorig jaar herfst
en een reactie voor zorian dat is dus juist mijn probleem Windows installeert dus het complete usb driver set niet !!!!! en dat bij de 1803 versie niet en de 1809 weer niet , als windows zijn werk goed zou doen dan had ik daar nu geen vraag over te stellen
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee