Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• NitroSizer
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 18-05 15:57
Dag allemaal,

Ik werk voor een non-profit in België en wij hebben binnenkort een evenement. Nu heeft mijn baas mij gevraagd om een Touchscreen scherm(multitouch) tussen de 40 en 60 inch te gaan zoeken voor aan een muur te hangen.

Deze zou moeten kunnen werken in verbinding met een tablet of een computer maakt nu niet echt uit, om op 1 specifieke website te kunnen browsen account maken enzovoort. (Er zal geen fysiek klavier voorzien worden).

Maar ik zit namelijk met drie problemen.

1. Ik heb niet zoveel tijd meer om dit te regelen (twee tal weken)
2. het budget is niet al te groot 1500 euro max
3. het moet herbruikbaar zijn voor het bedrijf.

Ik zit hier nu momenteel dus met mijn handen in het haar want ik ben geheel onbekend in de wereld van touchscreen schermen voor dit soort zaken.

Iemand hier die me verder kan helpen? :)

Alle reacties

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-06 18:40

mvdam

EV-Gekkie

Waarom moet een dergelijk scherm zó groot zijn?

Waarom niet gewoon 3 iPads in kiosk mode? (voorbeeld)

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• NitroSizer
mvdam schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:58:
Waarom moet een dergelijk scherm zó groot zijn?

Waarom niet gewoon 3 iPads in kiosk mode? (voorbeeld)
Hebben we vorig jaar gedaan maar dat sloeg jammer genoeg niet echt goed aan.

Dit jaar komt dan ook nog eens het probleem dat op de locatie zelf niet veel ruimte is hier voor dus de minst inbeslag nemende optie is het tegen een muur hangen. of beter gezegt achter een valse muur met een gat ingesneden voor het scherm te bedienen.

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Kijk eens of je met Prowise iets kunt regelen. Die hebben echt fantastische dingen in hun assortiment, werkt hier bij ons op school ook erg lekker.

• chupkes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11-06 22:17
In de pricewatch (klik) kun je wel het eea vinden. Zie wel dat je twee type touchscreen hebt hierin, capacitief en optisch. Dan moet je even googelen om te zien wat je beter lijkt.

Verder gewoon een PC/laptop eraan hangen? :)

• Morphine
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09-06 10:53
Kan ons bedrijf wel regelen voor je; www.aveq.nl

• NitroSizer
sypie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:00:
Kijk eens of je met Prowise iets kunt regelen. Die hebben echt fantastische dingen in hun assortiment, werkt hier bij ons op school ook erg lekker.
Heb al direct even contact met hun opgenomen, dankje!

• NitroSizer
Heb in de tussen tijd al even met Prowise contact opgenomen, maar als dat op niks uitdraaid ga ik zeker even jou bedrijf contacteren.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True