• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 11:52
Ik wil dus een palmpje kopen, met een buget van 400 gulden (dit is echt het maximale). Ik zat dan dus te denken aan een Palm IIIxe.
vooral omdat die dus 8 MB heeft.

Maar nu de vraagies.
1) Is het online internetten met die dingen een beetje te doen? (tweakers.net nieuws kijken, fokzine nieuws kijken etc. etc.

2) Werken ze nou echt een beetje fijn. Aangezien ik hem als agenda en dergelijke wil gaan gebruiken.

3) Zijn er voor dit modem nog uitberijdingen?
zoals GPS, MP3 etc etc.

4) En de software, zijn er nog een beetje gave games voor en andere leuke programma's.

Hij zal voornamelijk voor agenda en mail functies gebruikt worden.

Wie heeft antwoord op deze vragen?

BVD, FiZz_

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:45
1. Geen idee

2. Als agenda is het best een handig ding, maar een papieren schrijft sneller

3. Geen idee

4. Het is geen GBA ofzo, zijn echt simpele games (Simcity is mijn meest uitgebreide)

Flickr | Lego collectie

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=6] -> [forum=33]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Heb bergen proggies gevonden en ik vind t reuze handig. En voor mp3 is dit dus duidelijk niet. Komt ook steeds meer voor uit. :-) Perfect ding als je een goeie agenda zoekt die jarenlang mee kan. Goed synchronisen en je houdt ook alles perfect up to date.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Op donderdag 19 juli 2001 23:55 schreef FiZz_ het volgende:
Ik wil dus een palmpje kopen, met een buget van 400 gulden (dit is echt het maximale). Ik zat dan dus te denken aan een Palm IIIxe.

Maar nu de vraagies.
1) Is het online internetten met die dingen een beetje te doen? (tweakers.net nieuws kijken, fokzine nieuws kijken etc. etc.
Online internetten is deze niet geschikt voor imho. Je moet zowiezo een mobile telefoon met infrarood poort hebben.

Wat wel makkelijk is, is dat je webpagina's off-line beschikbaar kunt maken op je palm (met avantgo) elke keer dat je synct met de pc haalt hij dan de nieuwste versie van internet.
2) Werken ze nou echt een beetje fijn. Aangezien ik hem als agenda en dergelijke wil gaan gebruiken.
Palm's zijn primair gemaakt voor deze functies. Daar is ie echt ideaal voor. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor deze functies, dus agenda, adressen, notities, todo, enz. En dit alles kan automatisch gesynced worden met je outlook/outlook expres.
zoals GPS, MP3 etc etc.
Er zijn volgens mij uitbreidingen voor. Iig een GPS dacht ik. MP3 is deze (zonder extra geheugen iig) niet geschikt voor. Misschien is er wel een of andere uitbreiding zodat je meer geheugen + speler krijgt, maar volgens mij kun je dan beter gewoon en losse mp3 speler kopen.

MP3 is eigenlijk alleen bruikbaar bij die high-end organisers zoals Compaq ze maakt. Maar die zijn imho te duur voor waar ze eigenlijk voor gemaakt zijn (agenda e.d.)
4) En de software, zijn er nog een beetje gave games voor en andere leuke programma's.

Er is echt superveel software voor. Helaas is er een hoop shareware, maar gelukkig ook voldoende freeware. En shareware kun je natuurlijk ook gebruiken (ik vermeld hier geen details over hoe&wat :) )
Ikke denk ik wel een beetje. Ik heb dus een IIIxe
BVD, FiZz_
graag gedaan :)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 23:55 schreef FiZz_ het volgende:

Maar nu de vraagies.

zoals GPS, MP3 etc etc.

BVD, FiZz_
1. Ja heel goed! bij tweakers heb je ook een speciale PDA versie ervoor!
2.Ja heel fijn :)
3. I dunno
4. Ja heel veel software!! En je hebt ook gameboy emulators ervoor :)

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 11:52
Hartelijk dank alvast, ik ben namelijk al een paar dagies druk de palm site aan het doorspitten, en het GoT forum natuurlijk.

Is er niet een of andere simulator om te kijken hoe het internetten gaat op deze Palm (de IIIxe dus). Of heeft iemand screenshots? Zou erg gaaf zijn.

FiZz_ (ja, iemand had FiZz al gegapt :( )

Verwijderd

Ja zeker bestaat die.. de emu is gratis te downen bij palm.com maar dan moet je nog roms hebben.. Die krijg je niet gratis.. Ik zal maar geen link neerzetten ;)

Verwijderd

In mijn topic staat ook nog wat informatie die je misschien van pas kan komen:

[topic=175220]
Pagina: 1