Vraag

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:06
Ergens in een verleden heb ik een routertje geflashed naar dd-wrt en deze functioneert ook nog, maar zojuist probeer ik hem te flashed naar een nieuwe versie van dd-wrt, maar nadat het systeem aangeeft dat "upgrade" goed is verlopen, blijft die toch op de oude firmware. Inmiddels heb ik ook geprobeerd naar stock en openwrt te flashen, maar het zelfde verhaal.

Ik heb cache geleegd, via telnet nvram gereset, een 30/30/30 reset uitgevoerd, geprobeerd via tftp GIU (maar die slaagt er niet in te verbinden).

Ik heb eigenlijk geen idee meer wat ik nog kan doen, behalve verder gaan met de huidige firmware.
Jullie nog een idee?

Beste antwoord (via sjors86 op 05-10-2018 00:11)

• foxgamer2019
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit zou als het goed is beschreven moeten staan op de openwrt en/of dd+-wrt wiki. Je moet als ik mij niet vergist eerst terug naar stock en daarna naar je gewenste firmware.

Forza Horizon 5? Voeg mij toe op Xbox Live. :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit zou als het goed is beschreven moeten staan op de openwrt en/of dd+-wrt wiki. Je moet als ik mij niet vergist eerst terug naar stock en daarna naar je gewenste firmware.

Forza Horizon 5? Voeg mij toe op Xbox Live. :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@sjors86 ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee