Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Liegende verkoper die expres een slechte beoordeling geeft

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Vraag

• MrMaluku1
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13-06 15:30
Beste admin/mod,

Zoals de titel al aangeeft heb ik hetvolgende meegemaakt:

Na een snelle "deal" om een EVGA 1080ti te kopen moest hij de koop (helaas) uitstellen omdat zijn backup kaart kuren begon te vertonen en dat wij snel weer contact zouden hebben, althans dit is wat hij zei. Een dag later zie ik dat de kaart is verkocht. Na een bericht te hebben gestuurd geeft hij aan dat hij een betere deal had waarbij hij zijn monitor en de kaart in 1 keer kon verkopen. Hij heeft dus gelogen...

De Tweaker die de kaart heeft gekregen heeft een beoordeling onder mij geplaatst, nogmaals hij heeft gelogen en de deal aan iemand anders gegeven. Zeer slecht, zeer onprofessioneel en weinig respect. Ik lees in de beoordelingen dat deze Tweaker vaker dit soort praktijken heeft gehad...

UPDATE: de koper probeert wraak te nemen en scheld mij in de Tweakers berichten uit, de scheldwoorden zal ik hier niet plaatsen. Tevens probeert deze Tweaker als wraak expres een slechte beoordeling op mijn profiel achter te laten, van een advertentie waar hij niets mee te maken had. Ook dit heeft hij bij een andere Tweaker eerder gedaan...

Kunt u hierop actie ondernemen en het de beoordeling onder mijn advertentie weghalen? Indien nodig kan ik u per e-mail het bewijs sturen vanuit de Tweakers berichten.

Ik hoor graag meer van u!

Met vriendelijke groet,

Diego van Holland

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Dit kan je gewoon via de V&A admins bespreken, niet openbaar.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True