Hi all,
Ik ben al een weekje bezig om een camera werkend te krijgen.
Ik merk dat ik een beetje vastloop, hopelijk heeft iemand een duwtje in de goede richting.
De situatie is als volgt:
Ik wil mijn thinclient inrichten met motion detection software om een ruimte te bewaken.
Deze thinclient had ik over, zodoende gebruik ik dit apparaat. Bovendien ook energiezuinig.
Op deze thinclient draait windows 8 Embedded.
Ik heb een camera middels een tulp kabeltje op een usb videograbber,
welke vervolgens weer in de thinclient zit.
Nu krijg ik maar geen connectie met de camera (lees videograbber).
Of ik nou skype, yawcam of ander programma gebruik, geen enkele tool kan verbinden met de camera.
Telkens komt de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het device.
Doe ik dezelfde situatie op een normale laptop, dan heb ik geen probleem en werkt alles.
Wat heb ik al geprobeerd:
- nieuwe videograbber gekocht van een ander merk (zelfde resultaat)
(Konig CSUSBVG100)
- laptop geprobeerd, werkt zonder problemen
Ik gebruik bij beide de officiële drivers van de usb grabber.
Heeft iemand nog ideen waar ik het in moet zoeken?
Mist er wellicht iets op de thinclient qua windows software om dit werkend te krijgen?
Ik ben al een weekje bezig om een camera werkend te krijgen.
Ik merk dat ik een beetje vastloop, hopelijk heeft iemand een duwtje in de goede richting.
De situatie is als volgt:
Ik wil mijn thinclient inrichten met motion detection software om een ruimte te bewaken.
Deze thinclient had ik over, zodoende gebruik ik dit apparaat. Bovendien ook energiezuinig.
Op deze thinclient draait windows 8 Embedded.
Ik heb een camera middels een tulp kabeltje op een usb videograbber,
welke vervolgens weer in de thinclient zit.
Nu krijg ik maar geen connectie met de camera (lees videograbber).
Of ik nou skype, yawcam of ander programma gebruik, geen enkele tool kan verbinden met de camera.
Telkens komt de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het device.
Doe ik dezelfde situatie op een normale laptop, dan heb ik geen probleem en werkt alles.
Wat heb ik al geprobeerd:
- nieuwe videograbber gekocht van een ander merk (zelfde resultaat)
(Konig CSUSBVG100)
- laptop geprobeerd, werkt zonder problemen
Ik gebruik bij beide de officiële drivers van de usb grabber.
Heeft iemand nog ideen waar ik het in moet zoeken?
Mist er wellicht iets op de thinclient qua windows software om dit werkend te krijgen?