Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oud beeldscherm (VGA) op een DVI - D / Displayport

Pagina: 1
Acties:

• CoeliJoeli
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 19-06 07:27
Op dit moment heb ik een oud scherm dat ik wil gebruiken op mijn PC.
Mijn videokaart heeft een HDMI - Displayport en DVI-D aansluiten. Kan ik met een adapter (die ik veel in shops zie) mijn oude scherm aansluiten?

Twitch.tv/coelijoeli

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:56

nelizmastr

Goed wies kapot

En wat heb je zelf al gevonden over dergelijke adapters?

Als je een topic maakt moet je een paar vragen beantwoorden, zou je dat nogmaals willen doen?

I reject your reality and substitute my own

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Het zal goedkoper zijn om een scherm te regelen dat meteen de juiste aansluiting heeft.

• NotLikeTheOther
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 01-06 19:49

NotLikeTheOther

Probeer het en je weet het...

Zorg er in ieder geval voor dat je een actieve adapter neemt! Je moet namelijk een analoog signaal omzetten naar een digitaal signaal. Die dingen hoeven niet bijzonder duur te zijn. Een kleine Google actie zal je al een antwoord geven.

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
NotLikeTheOther schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:57:
Je moet namelijk een analoog signaal omzetten naar een digitaal signaal.
Nope, andersom.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True