Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat te doen met oude PC spellen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• daboytommy666
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21-02 00:39
Mijn vraag:
Ik heb nog meerdere oude PC spellen liggen en vroeg me af wat ik hier nog mee kan doen (of deze nog verkoopbaar zijn). Of dat deze wegens eventuele beperkingen niet op een andere PC geïnstalleerd kunnen worden.
...

Het gaat hierbij om de volgende PC spellen:
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Call of Duty: Modern Warfare 3
- Anno 2070
- Medal of Honor
- Command & Conquer 4
- Command & Conquer: Tiberium Wars
- Call of Duty: Black Ops
- Battlefield: Bad Company 2
- Football Manager 2011

Alle reacties

• PEBKAC
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 08:49
Waarschijnlijk kunnen van sommige de code's niet hergebruikt worden (dus daar heb je niet veel aan). Verder zitten er ook geen waardevolle titels tussen. Je zou kunnen kijken Marktplaats wat ze er voor vragen ;)

• daboytommy666
Daar was ik inderdaad al bang voor ja. Had al een beetje op Marktplaats gekeken. Maar daar zijn het ook niet echt noemenswaardige bedragen. Is het ergens te controleren of een key hergebruikt kan worden?

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:01

Ebayzo

Gekke eend

Echt, elke minuut die je er in steekt is te veel. Deze titels heb je voor €2 bij g2a achtigen of zelfs op Steam e.d. zelf.

• daboytommy666
Haha ok. Gelukkig kan ik snel typen dan :).
Maar dan weet ik genoeg in ieder geval. Dank voor de snelle reacties.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True