Vraag

• C1789
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-10-2018
Hoi! Ik heb een Mi Pad 2 gekocht die ik eigenlijk alleen wil gebruiken voor internet en tekstverwerking. Probleem is dat ik op dit moment geen windows of google apps kan installeren en alles standaard in het chinees is.
Het lukt me niet om de EU rom of Windows te installeren.

Kan iemand me hiermee helpen? (Evt tgen betaling, stuur ik 'm op)

Thanks!
Charlotte

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@C1789 welkom op Tweakers.

Op Tweakers is het bij het aanmaken van een topic de bedoeling dat je eerst zelf het e.e.a. opzoekt en probeert. Ik kan echter aan je topic niet zien dat dit gebeurd is, zou je dus willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt? Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Daarnaast willen we je op het forum prima helpen met tips en hulp op afstand, maar als je iemand zoekt die het voor je komt doen, hebben we daar de Vraag & Aanbod sectie voor.

Wil je dus hulp of afstand of ben je op zoek naar iemand die het voor je komt doen?

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik denk dat het erg verstandig is om eerst eens goed uit te zoeken wat je gekocht hebt en wat je doel daarmee is, want als je verwacht Windows apps te kunnen installeren.....

p.s., er zijn vast zat Tweakers die, evt tegen betaling, de EU rom voor je willen installeren.

de Vraag&Aanbod sectie van tweakers is ideaal om daarvoor een advertentie te maken

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 04-10-2018 17:29]

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:28
Op deze tablet is voor zover ik kan zien wel Windows mogelijk. Maar als ik het goed begrijp had je bij de bestelling aan moeten geven of je liever Android of Windows 10 voorgeinstalleerd wou hebben.

De instructies voor het 'flashen' van Windows kun je hier vinden:
http://en.miui.com/thread-243286-1-1.html

Enige wat je dan nodig hebt is de volgende kabel, en een USB stick met minimaal 8GB geheugen:
https://www.allekabels.nl...53/usb-c-otg-adapter.html

Had je dat al geprobeerd?

[Voor 20% gewijzigd door Fidelity op 04-10-2018 17:23]

• C1789
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-10-2018
Ah, die link voor het flashen is superchill! Im ga het eerst daarmee proberen.
Ik heb hem tweedehands gekocht, dus had geen keus ;)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee