Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Een simpele manier om iedere week bitcoin te kopen...

Pagina: 1
Acties:
  • 624 views

Onderwerpen

• RubenWaterman
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 04-11-2020
Beste Bitcoin fans,

Ongeveer een jaar geleden was ik op zoek naar een platform waar ik periodiek op een simpele/automatische manier mijn eigen bitcoin kon kopen. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit op Coinbase en BitMyMoney waarbij je een "recurring bitcoin investment" in kunt stellen, het grote nadeel van beide bedrijven vond ik dat ik niet mijn eigen keys beheer en het dus ook niet mijn bitcoin is :( compleet tegen de filosofie van bitcoin in...

Toen heb ik besloten om zelf maar zo'n dienst te bouwen <knip>

[Voor 39% gewijzigd door Grotman op 03-10-2018 21:03]

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:16
Het feit dat je er Forums mee moet spammen, ik gok zo zonder Tweakers toestemming, zegt wat mij betreft genoeg.

Woont in Helsinki

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:42

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Dit valt gewoon onder: Het algemeen beleid #verbodenspam

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True