Toon posts:

Digistore waar in Utrecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er uit!! Ik ga de Hercules 3D Prophet 4500 Kyro II TV-Out 64MB Kopen. Nu zag ik dat hij bij Digistore in Utrecht te krijgen is.
Maar waar zit die zaak??? Hun website verteld nog niets want die is nog under construction?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52
geen idee

ben ik ook wel benieuwd naar... ben een beetje uitgekeken op alle computerwinkels in utrecht |:(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wel hun telefoonnummer kunnen vinden op een papiertje:
030-2621811
Morgen ff bellen *D

Verwijderd

Weet je de oude Funtronics te zitten?
Daar zit nu vast de Digistore.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 23:38 schreef KHdV het volgende:
Ik ben er uit!! Ik ga de Hercules 3D Prophet 4500 Kyro II TV-Out 64MB Kopen. Nu zag ik dat hij bij Digistore in Utrecht te krijgen is.
Maar waar zit die zaak??? Hun website verteld nog niets want die is nog under construction?
Vriend van me heeft deze videokaart ook gekocht en die heeft hem twee dagen later terug gebracht..wat een kl*te kaart is dat zeg...wat voor moederbord heb je en wat voor cpu....kan ik het misschien vergelijken.

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op donderdag 19 juli 2001 23:39 schreef Tampie2000 het volgende:
geen idee

ben ik ook wel benieuwd naar... ben een beetje uitgekeken op alle computerwinkels in utrecht |:(
Ik vind Accell best een leuke zaak. Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar het zijn wel erg aardige gasten, die (in ieder geval de indruk geven) ergens iets vanaf te weten.

Verwijderd

Mijn mening:
Neem de reactie van Pimpeldee maar niet serieus.

Zie ook:
[topic=188460]

Volgens mij is ie foetsie dus mocjt je denken dat de kaart niet goed is! Met inachtneming van de rest van je systeem kan dit een goede kaart zijn :)

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:45
Digistore is wat voorheen CDC was. Ik geloof dat het de Arkensasdreef heet. Achter de autoboulevard in elk geval.

Verwijderd

Topicstarter
'k heb de kaart inmiddels gekocht en hij gaat als de brandweer. Voor 325 piek is dit gewoon een erg goede kaart!!!!!

B-)

• vandenberg
  • Laatst online: 04-03-2016
Op vrijdag 20 juli 2001 16:14 schreef cowgirl het volgende:
Digistore is wat voorheen CDC was. Ik geloof dat het de Arkensasdreef heet. Achter de autoboulevard in elk geval.
De site van CDC is nog wel on line en digistore.nl vind ik niet. :?

Systeem

Verwijderd

Zelf heb ik recent m'n TNT2 weggedaan en twijfel nu tussen de Hercules en de Gainward Cardexpert Geforce 2 MX Golden Sample.

In verschillende recensies was er wat kritiek op incompatibiliteits problemen van de Hercules. Dat zou dan mogelijk aan de drivers gelegen hebben. Heb jij de laatste drivers van de Hercules site gebruikt?

Je meld nu dat ie als de brandweer gaat. Kun je ons op de hoogte houden en b.v. vertellen wat je ermee speelt en of je problemen gehad hebt?

En die winkel in Utrecht hoe was die? "Website under construction" doet mij altijd het ergste vrezen.

Ze zouden ook in Alkmaar zitten maar daar zou ik 'm ook niet weten, misschien ook nog in aanbouw?

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 08:08
Op zaterdag 21 juli 2001 20:52 schreef KHdV het volgende:
'k heb de kaart inmiddels gekocht en hij gaat als de brandweer. Voor 325 piek is dit gewoon een erg goede kaart!!!!!

B-)
Waar ligt die winkel dan?
Ik zou wel alle adressen willen hebben van computerzaken in heel Utrecht

Mijn vidkaart is ineens kapot :( en de enige winkels die ik ken zijn dynabyte en..... dat was het :P

• Ramon
Op maandag 23 juli 2001 01:27 schreef Nacho_Man het volgende:

[..]

Waar ligt die winkel dan?
Ik zou wel alle adressen willen hebben van computerzaken in heel Utrecht

Mijn vidkaart is ineens kapot :( en de enige winkels die ik ken zijn dynabyte en..... dat was het :P
nou dan moeje echt wat beter om je heen kijken hoor!! :D
schuin tegenover dynabyte zit computerland, nachtegaal straat Vobis en Paradigit, straat bij het spoor (ook daar in de buurt) Fascom. Op de Voorstraat heb je Hajo (tweedehands) en Memo.

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 08:08
Ok bedankt, ik kijk eigenlijk niet verder dan meisjes. En meestal fiets ik snel daar voorbij of let ik gewoon niet op....maar je hebt gelijk, ik was die winkels allemaal vergeten :)

(slecht Nederlands?) :)

Ga ik morgen ff rondkijken voor een new en goedkoop kaartje :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste drivers van de Hercules site gedowned en geinstalleerd. (leek me het beste!) Ik heb de kaart nu gebruikt voor het spelen van Red Alert 2 en Colin Mcrae rally 2. Bij de spellen draaien prima, lekker vlot en alles in de hoogste resoluties en alle details op hoog.
Ik heb de kaart in Hilversum gekocht omdat ze hem in Utrecht even niet hadden. Winkel zag er goed verzorgd uit en ik werd netje geholpen.
De site is www.digistores.nl. (dus met de "s" op het einde) en nog steed Under construction.
Al met al ben ik dus zeer tevreden *D

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op maandag 23 juli 2001 01:39 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

nou dan moeje echt wat beter om je heen kijken hoor!! :D
schuin tegenover dynabyte zit computerland, nachtegaal straat Vobis en Paradigit, straat bij het spoor (ook daar in de buurt) Fascom. Op de Voorstraat heb je Hajo (tweedehands) en Memo.
Ik raad je sowieso niet aan om bij: Dynabyte, Computerland, of Vobis iets te kopen. Paradigit is best een goede zaak, maar wel een beetje prijzig (en ze hebben de illusie dat de Matrox de beste videokaart voor alles is (ook spellen enzo :?) Fascom en Hajo ken ik zelf niet, dus daar kan ik geen mening over geven.
Op de oudegracht Tolsteegzijde (vlakbij Tivoli) zit Accell. Best een leuke zaak met aardig personeel en niet superduur (probeer af te dingen ;))

Verwijderd

Topicstarter
Nou Fascom kan ik je aanraden om eens te gaan kijken. Ze zijn niet de goedkoopste maar zijn behoorlijk kundig. Goede service, doen niet moeilijk als er iets geruild moet worden.
Ik heb mijn pc en die van vrienden daar gekocht.

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Eens wat betreft Fascom. Losse onderdelen niet goedkoop, complete systemen wel, en goed advies (vestiging Rotterdam).

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Ramon
Op maandag 23 juli 2001 16:48 schreef Blindfold het volgende:

[..]

Ik raad je sowieso niet aan om bij: Dynabyte, Computerland, of Vobis iets te kopen. Paradigit is best een goede zaak, maar wel een beetje prijzig (en ze hebben de illusie dat de Matrox de beste videokaart voor alles is (ook spellen enzo :?) Fascom en Hajo ken ik zelf niet, dus daar kan ik geen mening over geven.
Op de oudegracht Tolsteegzijde (vlakbij Tivoli) zit Accell. Best een leuke zaak met aardig personeel en niet superduur (probeer af te dingen ;))
Over dynabyte en Vobis heb je gelijk, maar computerland is op zich best goedkoop, je moet het alleen treffen met wie achter de balie staat. Fascom is een goeie winkel, aardig en bekwaam personeel idd.
Maar Hajo... das een klasse apart. Ik zou iedereen afraden daar iets te kopen! Ten eerste zijn ze veels te duur, ten tweede bedriegen ze je waar je bij staat (ik heb er gewerkt ;( ), en ten derde weten ze nauwelijks iets van pc's.

Verwijderd

Op de Laat 126-128 is de Digistore (voorheen Funtronics) in Alkmaar te vinden.

Het adres heb ik gevonden door Digistore NV in Eindhoven te bellen op 040 2909610.

Omdat een Geforce wat minder mooi 2D beeld zou geven heb ik voor de Hercules 3D Prophet 4500 gekozen. Inderdaad slechts hfl 325,00.

Om mijn onaanvaardbaar luide processor cooler (leek wel een stofzuiger) te vervangen kocht ik ook nog een Spire cooler.

Ben vriendelijk en voorkomend geholpen.

Op de url http://www.ice-coldlogic.nl is de prijslijst van Digistore te vinden.
Pagina: 1