Zoek eens met altavista ofzo ernaar, dan vind je gegarandeerd 100.000 plaatsen waar je hem kunt bestellen...
Verwijderd
waarom niet bij OC-Shop?
en je kan hem halen bij www.dangerden.com waarchijnlijk nergens goedkoper
en je kan hem halen bij www.dangerden.com waarchijnlijk nergens goedkoper
Ik eigenlijk tot nu toe niet, alles perfect gelevert, alleen de prijzen mogen ze wel is gaan drukken. Verder wel een oke shop, want het meerdendeel kan je verder niet in ned krijgen.Op vrijdag 20 juli 2001 00:02 schreef 0943 het volgende:
slechte ervaringen met de OC-shop.
Dus prijzen omlaag en je ziet mij er ook vaker.
| I've got permission to color outside the lines |
Yah ach als jij er ergens anders een stuk goedkoper aan kan kopen doe jij het toch ook. Maareh als je zo'n zelfde pompje die ze bij de ocshop voor 50 piek goedkoper kan halen bij de dierenshop dan zou je dat toch ook doen. Of nieOp vrijdag 20 juli 2001 00:06 schreef SaintNightmare het volgende:
Altijd maar dat gez**k over prijzen moeten lager.
Hollanders !!!
| I've got permission to color outside the lines |
Die koeler heb ik ook gekocht bij OC-shop, waren mijn laaste spaarcentjes
, maar ja wat wil je als iets van koper wilt en het niet zelf kan maken.
OC-Shop is inderdaad niet goedkoop.. maar ze hebben wel spullen die je dus (bijna) nergens anders in Nederland kan krijgen. Erhm.. ALS ze het in voorraad hebben dan. Dat is mijn enige kritiek op OC-Shop.. ze hebben vanalles in de prijslijst maar wat je wilt hebben is nooit op voorraad.. maar goed, daar zullen ze waarschijnlijk zelf ook niet zo veel aan kunnen doen.
Ik heb daar toen mijn Alpha PAL6035MFC+Delta60MP+ArticSilver besteld en alles werd snel en prima geleverd.
Tja het was niet goedkoop maar goed.. wil je een Alpha, dan moet je lappen. En niet alleen de onderkant van je heatsink
Ik heb daar toen mijn Alpha PAL6035MFC+Delta60MP+ArticSilver besteld en alles werd snel en prima geleverd.
Tja het was niet goedkoop maar goed.. wil je een Alpha, dan moet je lappen. En niet alleen de onderkant van je heatsink
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Waarom OC-Shop niet al te goedkoop is en waarom ze niet veel op voorraad hebben komt denk ik doordat zij zelf de spulletjes ook uit America moeten halen.
Dan komt er verz. kosten overheen, en BTW.
Okay, misschien krijgt OC-shop het iets goedkoper omdat ze reseller zijn, maar dat zal niet veel schelen.
Als er dan ook nog een winstje op behaald moet worden, ja dan moet de prijs omhoog.
Neem nou bijvoorbeeld die Drift 172W peltier. Kost bij OC-shop FL 129,-
Ik heb net met meerdere mensen bij DangerDen besteld en heb voor die 172W Pelt. FL 95,- betaald. (BTW er al bij)
Maarja, dan moet je wel met meerdere mensen bestellen en meerdere spullen kopen.
In je eentje bestellen is meestal niet de moeite waard vanwege de hoge verz. kosten.
Dan komt er verz. kosten overheen, en BTW.
Okay, misschien krijgt OC-shop het iets goedkoper omdat ze reseller zijn, maar dat zal niet veel schelen.
Als er dan ook nog een winstje op behaald moet worden, ja dan moet de prijs omhoog.
Neem nou bijvoorbeeld die Drift 172W peltier. Kost bij OC-shop FL 129,-
Ik heb net met meerdere mensen bij DangerDen besteld en heb voor die 172W Pelt. FL 95,- betaald. (BTW er al bij)
Maarja, dan moet je wel met meerdere mensen bestellen en meerdere spullen kopen.
In je eentje bestellen is meestal niet de moeite waard vanwege de hoge verz. kosten.
De prijs gaat het mijn nog geen eens om.
150 pieken heb ik wel voor zo'n koelblok over.
Meer de manier van handelen van de OC shop bevalt mijn niet.
Verwijderd
ik ben er ooit maar één keer geweest (ver rijden want ik woon in belgie) en het waren heel vriendelijke kerels en alles perfect in orde ... kan enkel nogal lang duren maar daar kunnen ze denk ik weinig aan doen.Op vrijdag 20 juli 2001 11:18 schreef 0943 het volgende:
De prijs gaat het mijn nog geen eens om.
mijn dangerden blok heeft me 70$ gekost incl verzending, en ik had gevraagd het als test samples te markeren zodat er geen invoertaksen op komen
JC
Verwijderd
Dat is een goeie zet van jeOp vrijdag 20 juli 2001 13:44 schreef DuronDude het volgende:
[..]
en ik had gevraagd het als test samples te markeren zodat er geen invoertaksen op komen
JC
Mijn bestelling was helaas nogal groot, 11 Maze2 blokken, een radiator, 5 172W pelts, etc.
Daar kon ik helaas geen test-sample meer op laten zetten.
http://www.overclocking.be/?page=shop/browse&category_id=5b0668723f5f9b2f023005f6cf5d6e8a&ps_session=cb047217989f0e5f7cce0e8dee78b032
voila, wel in belgië, maarja
voila, wel in belgië, maarja
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Ja mooi !
maar nu hebben ze hem nergens meer.
Overal AVAILABLE SOON
maar nu hebben ze hem nergens meer.
Overal AVAILABLE SOON
Die Sicce pompjes zijn bij mijn lokale dierenwinkel trouwens fors duurder: 82,95 voor een Idra, en 59,95 voor een Nova.....
Wat was er nou mis met OC-Shop?
Wat was er nou mis met OC-Shop?
Verwijderd
Bij ons bij de HomeGrow Shop
verkopen ze de Nova voor FL40,- en de Idra voor 68,-
Dat scheelt nogal.
Dat scheelt nogal.
Verwijderd
Lang niet alles wat ze voeren wordt volgens mij uit Amerika gehaald hoor! Een aantal producten zullen ook via de Nederlandse distributiekanalen ingekocht worden.Waarom OC-Shop niet al te goedkoop is en waarom ze niet veel op voorraad hebben komt denk ik doordat zij zelf de spulletjes ook uit America moeten halen.
Dan zijn dat nog grotere marges die zij willen behalen dan de OC-shop (die al niet misselijk is met hun prijzen). Dit mailtje heb ik ontvangen van een winkel die de pompen kan leveren (prijzen excl. BTW).Die Sicce pompjes zijn bij mijn lokale dierenwinkel trouwens fors duurder: 82,95 voor een Idra, en 59,95 voor een Nova.....
Ik ben zelf nu met waterkoeling bezig en wil graag zo'n Koolance kast aanschaffen, maar ik ben er inmiddels achter dat het te duur is en er weinig resultaat mee behaald kan worden (alleen zonder te overclocken is het wel ideaal vanwege het lage geluidsnivo).prima Hfl. 9.85
micra Hfl. 12.50
nova Hfl. 17.50 (Hfl. 46,00 (!) bij OC)
idra Hfl. 29.50 (Hfl. 70,00 (!) bij OC)
extrema Hfl. 69.50
Die Homegrow Shop zijn wat betere prijzen, ik begrijp best dat er wat marge op moet zitten en dat er wat winst gemaakt moet worden, maar een verdubbeling van de prijs is naar de eindgebruiker toe, zoals de OC-shop of die bewuste dierenwinkel hanteert, m.i. absurd.
Verwijderd
Dus als ik ff 19% BTW eroverheen gooi, kom ik volgens jou prijzen op 20,80 voor de Nova en 35,10 voor de Idra ! wow.
Kun je ons mede-tweakers niet verklappen waar precies je ze voor deze prijs kan krijgen
Kun je ons mede-tweakers niet verklappen waar precies je ze voor deze prijs kan krijgen
Pagina: 1