MagicMirror module

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanspronsen
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09-2022
Hi!
Ik wil een module maken voor MagicMirror die de api van de NS gebruikt, zodat ik op de mirror de vertrektijden/vertragingen kan zien van een station.

Ik ben helemaal nieuw in programmeren. Een beetje lezen wat iets doet lukt me wel maar iets zelf maken gaat wat ver. Wat moet ik gaan leren/doen om dit voor elkaar te krijgen? :/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:34

heuveltje

KoelkastFilosoof

Het zal goed te doen zijn als je redelijk bekend bent met programeren, en verwerken van xml/json
Maar zonder dat word het lastig. Dan zul je je de komende maanden heel diep gaan verdiepen in api's, netwerkprotocollen, en een cursus Java script.

Of

Iemand inhuren die dit voor je gaat doen :)

Wat verwacht je precies van ons ?

[ Voor 27% gewijzigd door heuveltje op 03-10-2018 15:53 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
mvanspronsen schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:41:
Wat moet ik gaan leren/doen om dit voor elkaar te krijgen? :/
Je zult vooral moeten leren lezen ;)

O.a. onze Quickstart omdat we veel meer verwachten van een topicstart en daarnaast de FAQ's van een forum voordat je er post: Welke programmeertaal moet ik leren?.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.