Toon posts:

Optimale Geforce Instellingen (zonder lockups)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer is de volgende:
Celly 433@541
228 sdram
Geforce v6600 32mb sgram (niet overgeclocked)

Nu heb ik de volgende problemen:
1) Mijn geforce is volgens SmartDocter 70 graden, en dan ben ik nog niet eens aan het spelen, maar gewoon tijdens het surfen enzo. Dit zit me niet echt lekker...
2) Als ik dan wel ga spelen (halflife-cs) dan klapt ie er zomaar uit, zonder reden, en steeds vaker. Ook loopt ie wel eens helemaal vast.

Misschien ligt het aan de drivers? Welke drivers kan ik het beste gebruiken, qua stabiliteit? Die paar % snelheid maakt me niet uit, als m'n stabiliteit maar eerst goed zit.

Iemand suggesties?

PolluX.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Dat vastlopen zal dan wel door de warmte komen, 70 graden zonder al te veel te doen lijkt mij echt te veel..

Conroleer de fan eens, kijken of die wel snel genoeg ronddraait, misschien zit er iets tegenaan of voor..

Zorg dat je kaart een beetje vrij zit..

Suc6

• Hoyden
RAF??

Verwijderd

Topicstarter
[RAF]PolluX ja...

maaruhh....hij zit dus wél vrij, en er zit niks tegenaan!

dus....

• Hoyden
- Je kunt hem in een andere pc proberen, en kijken hoe warm die wordt..
- Ga naar winkel waar gekocht en vraag om advies, mocht kaart defect zijn, nieuwe!!
- Misschien wat bios instellingen veranderen, wat te maken kan hebben met videokaart/agp slot etc..
- Windows opnieuw installeren.
- Met powerstrip proberen het aantal mhz van chip en geheugen naar beneden te halen (onderclocker), zodat de kaart misschien kouder wordt.

Suc6