Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Monitor geeft No Signal aan.

Pagina: 1
Acties:

• indopride7
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14-06 18:50
Hi allemaal,

Sinds vandaag geeft mijn Acer V223HQ ineens geen beeld meer. Ik gebruik een dual monitor setup, waarbij mijn pc wel de monitor ziet. Ik heb al een andere DVI kabel geprobeerd en de Monitor aan een andere pc gehangen. Beide keren geen beeld.
Er zit ook een VGA uitgang in de monitor en als ik die aan mijn laptop hang dan geeft die wel beeld. Ik heb geprobeerd om de source op DVI te zetten maar hij ziet dan alleen de vga optie..

Zoals jullie zien heb ik al redelijk veel geprobeerd en ik kom er echt niet uit. Valt dit nog te fixen of moet ik toch maar gaan denken aan een nieuwe monitor?

Alvast bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True