Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WTW vervangen en nieuwste trends

Pagina: 1
Acties:

• Victorlixo
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 11-07-2019
Hi,

Mijn huidige WTW's in mijn huis zijn aan hun einde toe (2x Itho Ecofan GL275 uit 2000) en dus wil ik ze binnenkort vervangen. Volgens Itho is de opvolger de WTW 350, maar er is meer dan Itho op de markt; toch? ;-)
DIt is dus hèt moment om stil te staan bij nieuwe merken, modellen, nieuwe functionaliteiten en dus een nieuw merk/type te kiezen.

Mijn vraag: waar moet ik bij de huidige WTW's op letten en wat zijn de nieuwste functionaliteiten (t.o.v. 2000)?
Welk merk/type raden jullie aan en waarom?

Ik zie jullie reactie graag verschijnen en alvast dank voor het meedenken/delen

[Voor 3% gewijzigd door Victorlixo op 03-10-2018 14:15]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True