Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vergelijking zakelijke tablets

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jooofiee
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 02-08-2019
Ik zoek een?
Ik zoek een zakelijke tablet die wij willen implenteren in ons bedrijf..

Wat is je budget?
Hier is geen richtlijn voor.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze tablet zal vooral gebruikt gaan woorden onderweg bij klanten en buiten om de nodige onderzoeken te doen. Hier moet dus rekening mee gehouden dat er een goede GPS, 4G en een ruime opslag benodigd is. Daarnaast moet deze ook gebruiksvriendelijk zijn tijdens overleggen en vergaderingen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Na enig onderzoek kom je al snel op de vlaggenschepen van Samsung de Tab S4 en de Ipad Pro 12.7(2e generatie) echter voor ik enig keuze ga maken wil ik dit graag nog weerleggen met eventuele andere opties (zoals een windows tablet oid.).

Alle reacties

• Merlinni
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-04 18:53
Wat voor onderzoeken hebben we het hier over? Is deze mogelijke software voor iOS en Android?

• jooofiee
Voor deze werkzaamheden/ onderzoeken zijn apps ontwikkelt die in beide omgevingen goed functioneren. Zowel in Android als IOS. Dus dit heeft geen effect op wat voor besturingsplatform word gekozen.

• gandalfdroes
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Moet er buiten wat merlinni vraag m.b.t. de onderzoek software ook nog andere software gedraaid worden?
Is er een alternatief als iOS app of android app voor die software?
Heb je ook nagedacht over windows laptops met touchscreen en waarbij het scherm omgeklapt kan worden?

• jooofiee
Nee voor de rest niet. Wij zijn wel verbonden via Citrix. Dit kan gewoon gedraaid worden op beide systemen. Betreft de windows laptops waarbij het scherm omgeklapt kan worden is nog niet naar gekeken of dit een goede optie is. Mocht je in deze categorie suggesties hebben houd ik me zeker aanbevolen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True