Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1123335

Topicstarter
Hoi,
ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon (android) voor max 450 euro. Ik wil een telefoon die niet ouder dan een jaar is (ivm updates enzo) en ben niet geïnteresseerd in tweedehands toestellen. Ik zou het liefst de telefoon in die prijsklasse hebben met een zo goed mogelijke camera.

Ik heb het liefst een kleine telefoon (dus eerder richting 140mm dan 160mm), een scherm wat er mooi uitziet (beetje subjectief natuurlijk, ik vind een hele hoge resolutie bijvoorbeeld niet belangrijk). Het liefst met de mogelijkheid er een micro sd kaartje in te doen.

Headphone jack, fingerprint reader, usb c zijn allemaal ook een plus, maar ik kan ook leven zonder.

Verder speel ik pokémon go dus de gps moet een beetje okee zijn. Verder speel ik vooral kleine puzzel spelletjes op mijn telefoon. Multitask wel veel, met veel te veel tabs open, etc.

Op het moment overweeg ik vooral de sony xperia XZ2 compact . Andere telefoons die ik tegengekomen ben tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe telefoon zijn de nokia 7+, samsung galaxy A8, motorola moto G76(+), LG G7 thingQ en de Xiaomi mi mix s2.

Ik heb op het moment een samsung galaxy A3 uit 2015, die nu wel een beetje aan vervanging toe is. Het zou heel fijn zijn als jullie een beetje konden helpen met de beslissing. Telefoons die ik niet genoemd heb maar waar ik wel naar moet kijken? Bepaalde telefoons die jullie aan/af zouden raden? Ervaringen met de camera's van de genoemde toestellen? Wat zouden jullie aanraden?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-07 15:51
Ben ook al tijdje op zoek naar wat jij omschrijft. Headphone en usb c zijn zeker geen vereisten voor mij. Wel fingerprint reader vooraan
Spelletjes spelen doe ik niet.

En hoe ik het ook draai of keer, ik kom altijd weer terecht bij de Nokia 8. Die is misschien net wel of net niet interessant voor jou want is misschien al meer dan jaar geleden uit gekomen.
Voor de updates zou ik het niet laten. Nokia staat toch redelijk bekend voor hun update policy.
Ik lees veel over slechte foto's maar dat zou aan de software liggen en op te lossen zijn door een andere foto app te gebruiken.

De enigste reden dat ik die nog niet besteld heb, is het idee van "het kan toch niet dat een telefoon, van ongeveer een jaar geleden, de enigste is die aan mijn eisen voldoet"

Die G7 is toch maar voor volgend jaar of vergis ik mij?

Ik las dit topic om beetje te spieken maar alle modellen die je opnoemt hebben vingerafdruk aan de achterkant. Heb het nog maar een dag of twee geprobeerd maar het ligt me toch niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-06 13:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1123335

Topicstarter
Kenhas schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:43:

Die G7 is toch maar voor volgend jaar of vergis ik mij?
Oeps, ja, bedoelde de G6 en G6+
Deze heeft helaas geen uitbreidbaar geheugen (64GB is voor de komende 3 jaar echt te weinig), en die van 128GB is te duur.