Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Locatie in "Zoek mijn iPhone" verspringt regelmatig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• remko011
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 03-10-2018
weet iemand of ervaring met het verspringen van locatie bij vind mijn iphone
is in stad zou het kunnen zijn tussen 4g of wifi overgang

Alle reacties

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Degene die hem gejat/gevonden heeft loopt/fiets ermee rond?

Misery and hate will kill us all.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:37
Hoi Remko,

Welkom op GoT!

In wat voor situatie zit je? Wat is de context van deze vraag? Dit is wel heel summier en ik snap het ook niet.

Find my iPhone staat altijd aan. Op zowel 4G als WiFi. Als je ‘m op de kaart van locatie ziet veranderen en je hebt het toestel gewoon thuis, is dat gewoon de GPS fix en is dat niet zorgelijk. GPS is altijd bij benadering.

Als ‘ie gejat is, loopt iemand er nu mee rond. Maar aangezien ik je vraag eerlijk gezegd niet zo goed begrijp, is ‘t misschien beter als je je vraag duiding geeft.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titel veranderd van "vind mijn iphone versprinkt van locatie regelmatig" naar "Locatie in "Zoek mijn iPhone" verspringt regelmatig"

@remko011: toen je je topic opende kreeg je een template met daarin de vragen wat het probleem is, welke hard- en software je gebruikt, en wat je zelf al hebt gezocht en gevonden. Dit is niet om je te pesten, maar om ons zoveel mogelijk te helpen zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Zoals @Dennisweb al aangeeft is de informatie die je nu aangeeft behoorlijk onduidelijk. Om te beginnen is het handig als je de vragen van de template beantwoord en die van Dennisweb.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True