Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

P1 meter uitlezen sagemcom xs210 esmr5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Justinnp1998
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 18-02 20:33
Hallo,

Ik wil graag mijn p1 meter uitlezen met een arduino. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En/of tips kunnen geven? Ik heb al een aantal topics doorgekeken maar kom hier niet helemaal mee verder.

Ik heb de p1 meter al beetje uitgelezen met een esp8266. Alleen js deze data nog rommelig. Heeft er iemand misschien een werkende sketch voor arduino?

Mvg
Justinn

Alle reacties

• ReVeL
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-06 13:45
Hi, ben je verder gekomen met de esp8266?

• nescafe
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:10
10 kΩ pull-up tussen RTS en RXD geprobeerd?

https://github.com/jantenhove/P1-Meter-ESP8266/issues/6

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True