Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Moto E4 Plus aan te raden voor "moderne vrouw"?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17-06 12:36
Ik zoek een?
Smartphone voor de gemiddelde moderne vrouw.

Wat is je budget?
150 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Whatsapp, bellen, smsen, mailen, facebook, agenda, internet [i]

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg dus vooral de Moto E4 Plus (https://www.bol.com/nl/p/...mation_standard2008093611)

Welke vragen heb je hier nog over?
Is de Motorola Moto G6 Play een duurdere aankoop waard? (https://www.bol.com/nl/p/...tRpI0w.1.5.ProductTitle). Ik overweeg ook de Wiko View 2 (die kan ik goedkoper aankopen via een abonnement)

Voor mijn vriendin is de batterij bovengemiddeld belangrijk. Ze zit erg veel op de weg en het zou fijn zijn om een toestel te hebben dat enkele jaren een voldoende batterij heeft om een dag door te komen. Batterij is voor ons dus belangrijker dan kleine verbeteringen qua prestaties. De hoofdvraag is dus vooral of de Moto E4 plus voldoende snel is voor een gemiddelde moderne vrouw die niet perse fan is van speciale toeters en bellen.

Alle reacties

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Ik zou niet voor de Moto E4 plus gaan, update ondersteuning is echt een drama.

Als ik jou was zou ik eens kijken naar de xiaomi mi a2 lite.
150 euro via amazon.de

I intend to live forever. So far, so good.

• Tits
IkWilbert schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:01:
Ik zou niet voor de Moto E4 plus gaan, update ondersteuning is echt een drama.

Als ik jou was zou ik eens kijken naar de xiaomi mi a2 lite.
150 euro via amazon.de
Heb je soms een link? Ik vind enkel prijzen van 157 euro en meer. Zou je dan voor de 3GB of 4GB versie gaan?

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

Ik zou net als @IkWilbert de Mi A2 Lite aanraden.

Maar wat een nog betere deal is, gebruik maken van onderstaande prijs-hack
https://nl.pepper.com/aan...ar-tele2-abonnement-78698

Daarmee is een telefoon van ong. 300euro te verkrijgen voor rond de 140 euro.

| live and give like no one else |

• Tits
3x3 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:25:
Ik zou net als @IkWilbert de Mi A2 Lite aanraden.

Maar wat een nog betere deal is, gebruik maken van onderstaande prijs-hack
https://nl.pepper.com/aan...ar-tele2-abonnement-78698

Daarmee is een telefoon van ong. 300euro te verkrijgen voor rond de 140 euro.
Ik had deze aanbieding ook al gezien, maar als Belg lijkt het mij onmogelijk of alleszins heel omslachtig om aan die abonnementsactie mee te doen.

De Moto E4 plus zouden jullie niet aanraden door de snelheid/traagheid van het toestel of de updates? Heb al vaker androids gehad met oudere besturingssystemen en eigenlijk nooit een probleem mee gehad.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tits schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:42:
De Moto E4 plus zouden jullie niet aanraden door de snelheid/traagheid van het toestel of de updates? Heb al vaker androids gehad met oudere besturingssystemen en eigenlijk nooit een probleem mee gehad.
Motorola update zijn toestellen niet vaak en zulke budget toestellen gewoon helemaal niet. Is dat erg voor de werking van het toestel? An sich niet. Het toestel blijft het wel doen, echter is wel vatbaar voor lekken.

Daarnaast heeft dit toestel maar 16GB opslag, opzich ook voldoende, maar loopt toch relatief vlug vol. Android + apps + cache + wat foto's en je opslag zit vol. Ik zou toch net een beetje meer geld uitgeven voor een beter toestel, bij voorkeur eentje dus met minimaal 32GB opslag en Android One (Mi A2 / A2 Lite / Nokia toestellen).

Deze worden netjes voorzien van updates, hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding en blijven gewoon goed werken.

• Tits
rens-br schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Motorola update zijn toestellen niet vaak en zulke budget toestellen gewoon helemaal niet. Is dat erg voor de werking van het toestel, an sich niet. Het toestel blijft het wel doen, echter is wel vatbaar voor lekken.

Daarnaast heeft dit toestel maar 16GB opslag, opzich ook voldoende, maar loopt toch relatief vlug vol. Android + apps + cache + wat foto's en je opslag zit vol. Ik zou toch net een beetje meer geld uitgeven voor een beter toestel, bij voorkeur eentje dus met minimaal 32GB opslag en Android One (Mi A2 / A2 Lite / Nokia toestellen).

Deze worden netjes voorzien van updates, hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding en blijven gewoon goed werken.
Domme vraag hierover, maar weet het antwoord eigenlijk niet. Kan dit niet opgelost worden met een SD-kaartje? Mijn vriendin heeft nu ook een toestel met 16GB en inderdaad het probleem dat haar opslag altijd vol staat. Ik steekt volgens mij nochtans een kaartje in, maar volgens mij herkent hij deze niet? Heb er mij nooit in verdiept, maar dan weet ik nu ook meteen het antwoord;-).

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tits schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:29:
Domme vraag hierover, maar weet het antwoord eigenlijk niet. Kan dit niet opgelost worden met een SD-kaartje? Mijn vriendin heeft nu ook een toestel met 16GB en inderdaad het probleem dat haar opslag altijd vol staat. Ik steekt volgens mij nochtans een kaartje in, maar volgens mij herkent hij deze niet? Heb er mij nooit in verdiept, maar dan weet ik nu ook meteen het antwoord;-).
Deels. SD kaartjes worden prima ondersteund door Android, maar je kan daar eigenlijk twee kanten mee op:
- Interne opslag uitbreiden. (Adoptable storage)
- Instellen als externe opslag
  • In het eerste geval voegt Android de SD kaart toe als deel van de interne opslag. Op de voorgrond ziet het er dus uit als één opslagmedium van SD + intern bij elkaar opgeteld. Op de achtergrond bepaald Android zelf waar hij alles fysiek op opslaat. Opzich een handig systeem, alleen kan je de kaart niet meer vervangen door een grotere, zonder reset of eruit halen zonder dat het toestel uit staat. Tevens is het kaartje niet uit te lezen dmv. een card reader e.d. Als laatste maakt deze combinatie het toestel een stukje trager, dat is ook de reden dat veel fabrikanten de optie standaard uitzetten (vooral op high-end toestellen)
  • In het tweede geval wordt het gewoon een extra opslag (usb-stick idee) en kan je bijv. aangeven dat je daar standaard de foto's, muziek op wilt hebben. Apps + Cache + Android kan niet naar de kaart toe, dus is de kans nog steeds erg groot dat je tegen het limiet aan gaat lopen.
Beide gevallen zijn in mijn ogen niet erg wenselijk en daarom raad ik altijd een toestel aan met minimaal 32GB.

• Tits
rens-br schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:35:
[...]

Deels. SD kaartjes worden prima ondersteund door Android, maar je kan daar eigenlijk twee kanten mee op:
- Interne opslag uitbreiden. (Adoptable storage)
- Instellen als externe opslag
  • In het eerste geval voegt Android de SD kaart toe als deel van de interne opslag. Op de voorgrond ziet het er dus uit als één opslagmedium van SD + intern bij elkaar opgeteld. Op de achtergrond bepaald Android zelf waar hij alles fysiek op opslaat. Opzich een handig systeem, alleen kan je de kaart niet meer vervangen door een grotere, zonder reset of eruit halen zonder dat het toestel uit staat. Tevens is het kaartje niet uit te lezen dmv. een card reader e.d. Als laatste maakt deze combinatie het toestel een stukje trager, dat is ook de reden dat veel fabrikanten de optie standaard uitzetten (vooral op high-end toestellen)
  • In het tweede geval wordt het gewoon een extra opslag (usb-stick idee) en kan je bijv. aangeven dat je daar standaard de foto's, muziek op wilt hebben. Apps + Cache + Android kan niet naar de kaart toe, dus is de kans nog steeds erg groot dat je tegen het limiet aan gaat lopen.
Beide gevallen zijn in mijn ogen niet erg wenselijk en daarom raad ik altijd een toestel aan met minimaal 32GB.
top antwoord!:-) bedankt!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True