Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

welk moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Onderwerpen

Vraag

• davevvddbolt
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 03-10-2018
Mijn vraag
welk moederbord kan ik beter gaan gebruiken en wat is het verschil van deze 2 moederboorden

MSI Z370 GAMING PRO CARBON AC
of
MSI B360 GAMING PLUS

Relevante software en hardware die ik gebruik

en wat ik nu in de pc wil gaan zetten is

Samsung 960 PRO 512GB SSD
Corsair SF600 600W SFX Voeding
G.Skill DDR4 Ripjaws-V 2x8GB 3200Mhz Werkgeheugen
Intel Core i7 8700K processor
MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X TRIO videokaart
Corsair Crystal 570X RGB Mirror Black Kast

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:24

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? En Het algemeen beleid #quickstart? Ik mis een hoop eigen inzet. Wat zijn je wensen? Wat is je budget? Waarom ben je zelf bij deze twee moederborden uitgekomen?

Afijn, werk aan de winkel dus. Zet eerst je eigen wensen op een rijtje en de voor- en nadelen van beide borden. Kom je er dan niet uit, dan kan je altijd een nieuw topic openen op de goede plek. Geef dan aan wat je zelf hebt gevonden en waarom je er niet utikomt.

Tip van de dag, maak een volledig topic aan in Desktop Aankoopadvies (zie DAA beleid hoe je dat doet), want je maakt een paar rare keuzes in je lijstje.

[Voor 15% gewijzigd door br00ky op 03-10-2018 09:03]

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True