Toon posts:

SD kaart adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tijs Beek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-05 14:40
Mijn vraag
Ik heb een Micro SD-kaart. En ik wil een adapter zodat ik die ook als een SD-kaart kan gebruiken..
En ik zie op Pricewatch geen adapter staan.

Dus mijn vraag is:

Staan er SD-kaart adapters in Pricewatch, En zo ja waar vindt ik die?

Psst, Als je niet begrijpt wat ik bedoel, Kijk deze link: Dezen linken

Alle reacties

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ze zitten vaak bij nieuwe micro SD-kaarten. Maar als je hem daar kunt bestellen, wat is dan je vraag?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
eBay en de Chinese webshops nog goedkoper inclusief verzendkosten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Tijs Beek
baviaan schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:36:
Ze zitten vaak bij nieuwe micro SD-kaarten. Maar als je hem daar kunt bestellen, wat is dan je vraag?
Mijn vraag.. Zoals er in mijn bericht staat..
Staan ze los ook in pricewatch?

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Nee, dan moet je gewoon de goedkoopste SD kaart + SD Adapter kopen.
pricewatch: Kingston microSDHC 16GB Class 4 + Adapter

Of je gaat naar een willkeurige telefoonwinkel, die heeft er wellicht tientallen over.

[Voor 17% gewijzigd door jeroen3 op 03-10-2018 09:07]

• Tijs Beek
Dankjewel voor die tip Jeroen.
Ik zal wel even langs een telefoonwinkel langs fietsen.

• Crossfire1987
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-05 09:34
@Tijs Beek of je koop cardreader zoals deze kan micro sd uitlezen (zelf in gebruik en werkt prima)
https://www.maxxter.biz/item.aspx?id=9015
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee