welke geforce ddr voor dual systeem met win2000

Pagina: 1
Acties:

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
ik ben in het bezit van een dual celeron 366@550 en ben nu op zoek naar een goede geforce ddr kaart (heb toegang tot de diablo 2 stresstest =)

nu weet ik dat de elsa x2 als eerste goede drivers had voor onder win2000, maar hoe zit dat met andere kaarten ondertussen??

zijn er nog kaarten met problemen met win2000???

3kwp pvoutput

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
is er nu niemand die win2000 draait met een geforce en die zijn ervaringen wil bekend maken met andere tweakers???

aaahhh, tooeeee, doe het voor mijjjjj ;)

3kwp pvoutput

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Asus V6800 Deluxe werkt prima met zowel de nieuwste Asus als Detonator drivers onder Win2k

Verwijderd

Ik heb een BP6 C533@600 draaien met een Prophet 3D DDR-DVI 32MB GeForec 256. Op zich werkt alles goed. Zelfs de tv-out werkt onder w2k al zeggen ze bij Guillemot dat dit niet ondersteunt wordt.

Wat ik wel merk is dat veel spellen onder w2k vaak vastlopen of niet goed willen starten. Dit ligt volgens mij aan de drivers want onder w98 heb ik hier een stuk minder last van.

Q3 loopt bij mij onder w98 en onder w2k regelmatig vast. Als ik onder w2k mulite processor support aan zet loopt ie binnen no-time vast.

UT draait onder w98 nu goed nadat ik de laatste drivers geinstalleerd had. Onder w2k wilt ie niet eens starten

NFS5 draait ook als een zonnetje onder w98 en onder w2k start ie ook niet eens.

Verder nog weinig kunnen proberen want ik heb hem net een paar dagen.