Ik ben een tijdje weg geweest uit de fotografie en nu ben ik dus niet helemaal op de hoogte van alle ontwikkelingen. Ik had een Nikon D70s maar deze is helaas gesneuveld, nu heb ik nog wel een mooie verzameling objectieven.
Binnenkort ga ik een mooie reis maken en wil ik dus een nieuwe body aanschaffen om mijn objectieven te kunnen gebruiken. Echter na deze reis zal ik de camera nog maar sporadisch gebruiken dus ik wil het wat betreft aanschafkosten niet te bond maken.
Hoe zit het kwaliteit vooruitgang de laatste jaren?
Nu kan ik via via een D300 op de kop tikken of is tegenwoordig een middenklasser zoals een D5300 beter als de vroegere professionelere cameras zoals de d300?
p.s video is niet van belang voor mij
Binnenkort ga ik een mooie reis maken en wil ik dus een nieuwe body aanschaffen om mijn objectieven te kunnen gebruiken. Echter na deze reis zal ik de camera nog maar sporadisch gebruiken dus ik wil het wat betreft aanschafkosten niet te bond maken.
Hoe zit het kwaliteit vooruitgang de laatste jaren?
Nu kan ik via via een D300 op de kop tikken of is tegenwoordig een middenklasser zoals een D5300 beter als de vroegere professionelere cameras zoals de d300?
p.s video is niet van belang voor mij