Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:11
Ik ben werkzaam op uitzendbasis waar mijn baas een intentieverklaring wil tekenen, alleen ik loop nu tegen het feit aan dat mijn baas deze niet standaard kan aanleveren omdat ik geen vaste kracht ben.

Uitzendbureau heeft al werkgeversverklaring opgestuurd, nu nog de intentieverklaring van mijn "toekomstige" werkgever.
Ik heb Rabobank opgebeld om te vragen wat ze het liefste aangeleverd zien, de dame kon mij geen duidelijk antwoordt geven.

Nu zit ik in een dubieuze cirkel waar ik tussen baas/uitzendbureau/bank niet even makkelijk een intentieverklaring kan regelen, dit is ook allemaal nieuw voor mij helaas. Terwijl mijn baas alles wil ondertekenen.

Ik kan overal voorbeelden van werkgevers verklaring vinden online, er staat daar ook vaak nog een kopje in van intentieverklaring (zoals ook op de toegezonden werkgeversverklaring van mijn uitzendbureau). Maar kan geen voorbeeld intentieverklaring vinden.

Moet ik dit zelf opstellen? mijn baas melde ook dat hij wel telefonisch dit wilde doorgeven aan de bank maar mij lijkt het toch beter om een papiertje in te leveren met handtekening.

Iemand die hier ervaring mee heeft en mij even op weg kan wijzen?

Alvast bedankt.

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:46

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

En waarom niet een intentieverklaring van je uitzendbureau, daar ben je nu toch in dienst?

Als je bij het bedrijf waar je uitgezonden bent gaat werken is een contract daarvan wat je dan moet aanleveren.

• BernardV
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13-06 10:11
Ik kon deze vinden en daar zie je punt "4" die precies aangeeft wat jij wilt geloof ik:

https://www.vwadviseurs.n...ld-intentieverklaring.pdf

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:11
Bedankt voor de reacties, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de werkgevers verklaring en intentieverklaring beiden apart aangeleverd behoorde te worden.

Maar ik zie inderdaad ook op mijn geleverde werkgeversverklaring vanuit uitzendbureau dat hier dit kopje onderstaat. Alleen dan zonder bedrijfstempel wat wel op bovenstaande verklaring staat.

Ik laat mijn werkgeversverklaring deze keer met intentie "ja" invullen en vraag om handtekening van de baas of misschien is uitzendbureau ook al voldoende als mijn baas dit gecommuniceerd.

Weet voldoende bedankt nogmaals :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True