Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sjoerdoosten
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 10-03 11:24
Beste mede Tweakers!

Vraag/Discussie Ik heb onlangs bij Megekko een Asus Gtx 1070TI gekocht. Hierbij kreeg ik een code voor Black Ops 4 voor pc.

Nou alles leuk en aardig :) Dus ik alles proberen in te vullen wat ik moet invullen op de website van Asus.

Krijg ik in eerste instantie geen keuze van producten (die mee doen aan de actie). Want je moet namelijk kiezen welke retailer je het gekocht hebt. Dus mailtje gestuurd naar Asus (hebben me ook al een mailtje gestuurd met " ja sorry we hebben Megekko toegevoegd" en of ik het nogmaals wil proberen)

Dus ik met mijn goede gedrag nogmaals even geprobeerd.... staan er inderdaad producten van Megekko, maar geen enkele videokaart :(

om het nu maar even kort te houden... nogmaals gemaild met Asus en die zeggen dat Megekko er niet aan mee doet met die actie (met videokaarten). Terwijl het wel bij de website staat van Megekko.

https://www.megekko.nl/pr...TRIX-GTX1070TI-A8G-GAMING

Heeft iemand dit probleem toevallig ook? (ben nu aan het wachten op een reactie van Megekko op dit alles)

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:52

Koeitje

Back-up tiems now?

Wacht eerst even de reactie van Megekko af zou ik zeggen.

• Raketje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10-10 20:20
Eerst reactie afwachten; het is een game van dik 40 euro waarmee geadverteerd word, dus laat je niet afschepen ;x

• sjoerdoosten
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 10-03 11:24
Nou het is allemaal gelukt! duurde even. bleek toch bij asus te liggen, ze hebben het allemaal opgelost!

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

knip, onnodig.

exactor it wijzigde deze reactie 18-10-2018 08:13 (90%)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True