Ik ben op zoek naar een gaming laptop die zowel als upgrade van mijn huidige desktop (i5-4760, 16gb, 2x ssd 128gb, 1tb 7200rpm hdd, Radeon R9 270x Asus) alsmede een vervanging moet zijn van de desktop. Aangezien voor de desktop in de toekomst geen ruimte meer is.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gaming: Nieuwe aankomende MMO's, FIFA en Battlefield achtige games.
Wat is je budget?
Budget rondom de 2.000 euro (komt niet aan op 50 of 100 euro)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee hij zal voornamelijk thuis worden gebruikt en weinig vervoerd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
17" scherm, 16gb DDR4, i7-8xxx processor, minimaal GTX1060 of vergelijkbaar, goede koeling, zonder al te veel lawaai, minimaal 120/8 gb ssd en een 1tb hdd 7200 rpm.
Ik heb al gekeken naar MSI, Lenovo (komt een nieuwe 17" uit) en HP Omen.
Zelf neig ik naar de HP Omen 17-an104nd
Vond het zelf wat lastig om de Lenovo en MSI te peilen, heb nog even kort naar Razer gekeken maar die vallen volgens mij in een duurder segment, daarom het verzoek voor een stuk advies.
Bij voorbaat dank.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gaming: Nieuwe aankomende MMO's, FIFA en Battlefield achtige games.
Wat is je budget?
Budget rondom de 2.000 euro (komt niet aan op 50 of 100 euro)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee hij zal voornamelijk thuis worden gebruikt en weinig vervoerd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
17" scherm, 16gb DDR4, i7-8xxx processor, minimaal GTX1060 of vergelijkbaar, goede koeling, zonder al te veel lawaai, minimaal 120/8 gb ssd en een 1tb hdd 7200 rpm.
Ik heb al gekeken naar MSI, Lenovo (komt een nieuwe 17" uit) en HP Omen.
Zelf neig ik naar de HP Omen 17-an104nd
Vond het zelf wat lastig om de Lenovo en MSI te peilen, heb nog even kort naar Razer gekeken maar die vallen volgens mij in een duurder segment, daarom het verzoek voor een stuk advies.
Bij voorbaat dank.

[Voor 4% gewijzigd door Digma op 02-10-2018 17:19]