Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Testcase] Herfstreflecties

Pagina: 1
Acties:

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Een bijzonder fotogenieke locatie, zeker in de herfst.
De Klammsee bij Kaprun, Pinzgau, Salzburger Land, Oostenrijk.
Wat voorbeelden uit dit album: https://www.flickr.com/ph.../albums/72157674028875248

Bij deze opname begon ik te twijfelen, is 'ie nou op z'n kop of niet? ;)

Klammsee10 by Erik Haak, on Flickr

Wat meer uitgezoomd:

Klammsee11 by Erik Haak, on Flickr

Vissershuisje aan de overkant:

Klammsee16 by Erik Haak, on Flickr

Zomaar een tak in het water:

Klammsee14 by Erik Haak, on Flickr

Het bijzondere is, is dat de lichtval en de daaruit resulterende kleurschakeringen in het water, variëren van groen tot blauw. En alles wat er tussen zit. Al loop je maar een paar meter verder; iedere keer verbaas je je weer hoe de reflecties en kleuren veranderen. Heel bijzonder. 8)

Mooie Plaatjes   

• RobbieHifi
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 09:30
IK mis nog het echter herfst gevoel, voor de rest leuke platen

• E-clips
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 16:58
Nummer 11 is fraai en die nummer 16 heeft inderdaad een schitterende reflectie, al die laagjes en dat heldere water. Mooi. Wellicht een beetje krap aan de bovenkant?
Die andere twee doen mij niet veel.

12 Augustus 2026 weer proberen

• MRIdev
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21:30
De focus vind ik teveel op de reflecties zelf liggen, maar ze voegen niet veel toe.

11 & 16 vind ik de mooiste al mag de kleur groen van de bomen tussen de beide foto's in zitten.

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Dit keer wat herfstreflecties dichter bij huis!
En wel in het Waterloopbos. :)

Het bos in het water:

Waterloopbos53 by Erik Haak, on Flickr

Soms is het gewoon lastig te zien wat nou onder of boven is:

Waterloopbos55 by Erik Haak, on Flickr

Mooie Plaatjes   

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True