Vlek op camera iPhone 6

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1122989

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen opeens een vlek op mijn camera, ik heb de Lens al vaak gepoetst maat dat helpt niet. Moet ik nu de camera les vervangen of de hele camera?

Groeten Mechiel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:16

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

* Flimovic kijkt even in zijn glazen bol....

@Anoniem: 1122989 We zullen toch echt meer informatie nodig hebben voordat we iets zinnigs kunnen zeggen over jouw probleem.

Wat bedoel je met vlek? Heb je een foto of screenshot hier van?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 1122989 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:07:
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen opeens een vlek op mijn camera, ik heb de Lens al vaak gepoetst maat dat helpt niet. Moet ik nu de camera les vervangen of de hele camera?

Groeten Mechiel
Als je zelf geen vlekje ziet van buiten of als de camera aanstaat, is
de meest extreme stap die je kunt zetten om het probleem te verhelpen. het herstellen van de fabrieksinstellingen. Alle gegevens op de iPhone worden tijdens deze handeling gewist, dus zorg vóór het uitvoeren van de hersteloptie dat je een back-up hebt gemaakt van je gegevens.

Helpt dit niet om het probleem op te lossen? Dan is er waarschijnlijk iets mis met de cameramodule in de telefoon. Breng de iPhone terug naar de winkel en laat het toestel daar repareren.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy_T
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-04 15:37
Een plaatje zou handig zijn, maar als het een paarsige vlek is die niet semi-transparant is, dan zou het de sensor kunnen zijn. De camera op mijn iPhone 6 heb ik daarom drie keer mogen laten vervangen (bij een willekeurige reparatieshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1122989

Topicstarter
Hoe voeg ik een paatje toe?