Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• KarlT
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 09-06-2020
Ik gebruik mijn Humax 5200C veel om TV progr. op te nemen. De interne HD loopt dan nog al eens vol. Ik heb op de USB aansluiting nu een externe HD (Seagate-1TB) aangesloten. Dat werkt(e) perfect.... Na wat kopieer acties liep hij echter vast en nu is de Seagate niet meer aanspreekbaar, ook niet op de PC. Hij is defect?
Met een wat oudere HD van Iomega heb ik hetzelfde ondervonden. Ook niet meer te gebruiken!

Mijn vraag: Is dit toeval?
Moet dit gewoon kunnen? Het heeft immers gewerkt.

Ik heb het apparaat natuurlijk geformatteerd vanuit de Humax. Dat moet. Opnieuw formatteren kan ook niet. De PC en de Humax 'zien' hem niet.

Karl

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
Installeer even EaseUS Partition Manager (uit mijn hoofd); daar kan je de disk wel mee zien en in ieder geval een format proberen.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True