Toon posts:

'Agressieve ruisreductie iPhone XS is nodig vanwege Smart...

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:03
@arnoudwokke, over geek: 'Agressieve ruisreductie iPhone XS is nodig vanwege Smart HDR-functie':

Het is natuurlijk wat subjectief, maar voor mij zijn .Geeks altijd dingen met een knipoog, iets minder diepzinnig qua tech, iets historisch museum-achtigs. En ja, het is dus subjectief maar als je geen terugkoppeling krijgt mis je het misschien ook: ik zie niet in waarom dit artikel een .Geek is. Ik zie toch echt een vrij serieus stuk over waarom de camera in de nieuwe iPhones agressief ruisreductie toepassen wat kan leiden tot onrealistische foto's.

Ik zie er in elk geval niets humoristisch in, niets geschiedenis-achtigs, niets wat het laat passen tussen de andere .Geeks - wat mij betreft past dit artikel prima als normaal nieuwsartikel.

* vanaalten zet aluhoedje op: tenzij elke auteur door VNU een quotum heeft gekregen van minstens 1 .Geek per maand en je moeite had een niet-serieus onderwerp te vinden... ;)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-06 08:03

arnoudwokke

Redacteur
vanaalten zet aluhoedje op: tenzij elke auteur door VNU een quotum heeft gekregen van minstens 1 .Geek per maand en je moeite had een niet-serieus onderwerp te vinden... ;)
Zet je hoedje af; Tweakers is sinds zes jaar niet meer in handen van VNU ;)

Het is interessant: we hebben .geek in het leven geroepen omdat we over dingen wilden schrijven die de moeite waard zijn, maar die duidelijk geen nieuws bevatten. Ik zag hier geen nieuws in, maar ik denk wél dat veel mensen het interessant vinden - daarom heb ik er een .geek van gemaakt.

We gebruiken inmiddels .geek als een vergaarbak van inderdaad al die dingen die je noemt. Ook de podcast zetten we als .geek online, ik heb hem ook wel eens gebruikt voor de teardown van een telefoon. Wat mij betreft is de scheiding tussen .geek en nieuws de nieuwswaarde. Dit is uitleg, geen nieuws per se - en daarom .geek. Maar als je daarover van mening verschilt, prima :)

(for the record: er bestaan geen quota voor de redactie van Tweakers)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 08:46

Kiswum

Gadget reviewer

Ik breek even in op de topic, @arnoudwokke kan de auteur als "Tweaker" worden bestempeld? Als ik zo de reacties lees, dan vind hij dat wel prettig :D
Dit is de Tweakers bezoeker: Cocoia + de schrijver van het bericht.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-06 08:03

arnoudwokke

Redacteur
Whut? Dat is awesome, ik voeg het toe :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee