Wie zou mij kunnen helpen met het samenstellen van een nieuw desktop systeem? Zakelijk gebruik ik een Macbook Pro en ben hier erg tevreden over. Maar nu zoek ik voor thuis een goed systeem waar ik thuis kan werken aan foto- en videobewerking, maar ook kan werken met DAW software voor het opnemen en produceren van muziek. Ik heb thuis al een monitor, muis, toetsenbord, audio interface en studio monitoren welke ik kan gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zo rond de 1500 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een monitor, muis, toetsenbord, audio interface & studio monitor speakers. Het hele desktop systeem zal moeten worden aangeschaft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik werk dagelijks met MacOS. Dus ik twijfel om of te gaan wennen aan Windows of met de hardware voor een Hackintosh oplossing te gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben geen ervaren pc bouwer, dus hardware wat eenvoudig te installeren is heeft een voorkeur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de voorgestelde componenten of ik daarmee qua hardware ga voldoen aan mijn eisen en of de componenten ook de juiste keuze zijn ten opzichte van elkaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Fotobewerken - Adobe Lightroom, Adobe Photoshop
- Videobewerken - Basic video editing van vakantiefilmpjes van mijn 4k camera en 4k GoPro
- Opnemen en produceren - DAW software om via mijn audio interface instrumenten op te nemen en bewerken
Zo rond de 1500 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een monitor, muis, toetsenbord, audio interface & studio monitor speakers. Het hele desktop systeem zal moeten worden aangeschaft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik werk dagelijks met MacOS. Dus ik twijfel om of te gaan wennen aan Windows of met de hardware voor een Hackintosh oplossing te gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben geen ervaren pc bouwer, dus hardware wat eenvoudig te installeren is heeft een voorkeur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de voorgestelde componenten of ik daarmee qua hardware ga voldoen aan mijn eisen en of de componenten ook de juiste keuze zijn ten opzichte van elkaar.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 330,36 | € 330,36 |
1 | Gigabyte Z370M-D3H | € 119,95 | € 119,95 |
1 | EVGA GTX 1070 Ti 8GB SC Black Edition Gaming ACX 3.0 | € 474,61 | € 474,61 |
1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Cryorig H7 | € 34,89 | € 34,89 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 138,- | € 138,- |
1 | Corsair CS550M | € 71,90 | € 71,90 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 88,- | € 88,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.327,61 |