Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Uitvalsbasis voor bezoek Amsterdam

Pagina: 1
Acties:

• PnD
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:48

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de gouden tip voor een uitvalsbasis voor een bezoekje amsterdam.
We gaan zaterdag/zondag en zoeken dus een plek voor één overnachting.

Hotels en Airbnb in amsterdam zelf zijn me het geld niet waard. Zou bij voorkeur dus ergens in de buurt van een bus/tram/treinstation zitten met een goede verbinding om ook 's nachts nog thuis te kunnen komen.

Geen gedeelde (bad)kamer en max. rond de € 100,-

Al mijn oude & nieuwe systemen

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Tja. Laat regelen en dan ook nog eens jezelf flink beperken?

Op Airbnb zie ik overigens genoeg opties rond de €100 hoor.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Hotels en Airbnb in amsterdam zelf zijn me het geld niet waard.
En hoe verwacht je onze hulp dan? Trivago bekeken? Booking.com?

[Voor 4% gewijzigd door Slavy op 02-10-2018 11:45]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:32

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Note to self: being good is often more important than being right.

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:00
Naast station Sloterdijk zit een hostel. Anders misschien hotel bij Schiphol?

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10-06 13:59
Zoek misschien iets in Haarlem? 10 minuten met de trein, en als je alle toeristen in Amsterdam zat bent kun je ook in Haarlem je lol op.

• Ghanghis
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21:28

Ghanghis

Zegt ook wel eens iets

migchiell schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:00:
Naast station Sloterdijk zit een hostel. Anders misschien hotel bij Schiphol?
Dit. Zelf ook wel eens gebruik van gemaakt. Zeer kleine kamer met een bed + tv en een kleine prive badkamer. Geloof dat ik voor mijzelf 60 euro voor een nacht kwijt was. Zit direct naast station sloterdijk.

het Meininger Hotel.

R5 2600x / 5700XT Anniversary

• BastaRhymez
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
Waar kom je zelf vandaan en hoe laat wil je eventueel waar kunnen zijn?

Als het gaat om een avondje stappen oid kan je ook overwegen om met een (illegale) taxi rond gereden te worden

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19:58
Op persoonlijk aanraden:
Novotel in Hoofddorp of EasyHotel bij ArenA. Beide hebben de hele nacht busverbindingen.

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:00
Amsterdam is natuurlijk ook onze eigen city that never sleeps; je kunt ook gewoon een nachtje doortrekken.

• desmond
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:50
Net buiten Volendam zit het Marinapark. Tamelijk nieuw, niet duur en busverbinding 25 min hele dag en nacht. Motel Katwoude Van der Valk zit daar ook in de buurt. OV bussen gaan daar echt vaak en snel - en 's nachts. Wordt vaak vergeten. Purmerend kan ook; 22 minuten met de bus naar Centraal.

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:42

Theo

moederbord

Vanaf centraal zit je met de intercity met 25 minuten in Utrecht; je kan ook daar rond/op station kijken. Het grote voordeel is dat het geen Amsterdam is :P

7400 Wp op het dak

• PnD
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:48

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Uiteraard heb ik booking en airbnb bekeken. Als je niet weet welk station/plek etc. handig is, weet je niet waar je moet zoeken.

@ardana helaas niet beschikbaar 3-4nov

@de rest: bedankt voor de suggesties, ik ga eens even kijken.

Al mijn oude & nieuwe systemen

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:32

Ardana

Moderator General Chat

Mens

PnD schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:10:
@ardana helaas niet beschikbaar 3-4nov
In je OP staat:
We gaan zaterdag/zondag en zoeken dus een plek voor één overnachting.
Dus ik (en volgens mij meerderen) nam aan dat dat ging om as zaterdag/zondag.

Maar: https://www.booking.com/h...e=total;ucfs=1&#hotelTmpl € 94, 3-4 november.

Note to self: being good is often more important than being right.

• Kobus Post
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:03
Citizenm Amsterdam? Goede ervaringen met die keten. Wel even aanmelden als citizen voor betere deal

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• Delusion
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08-06 11:23
Kijk eens in Zaandam daar zijn verschillende hotels in de buurt of zelfs naast het (trein&bus) station.

[Voor 44% gewijzigd door Delusion op 02-10-2018 17:10]

• joke_name
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11-06 22:25
Let op 3-4 november is museumnacht. Dus het kan zijn dat hotels duurder zijn / sneller vol zijn.

Is aan de andere kant natuurlijk wel super leuk om te bezoeken.

• Amsterdamn
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 11-06 11:46
Probeer eens Couchsurfing in Amsterdam. Ik heb het ook een paar gedaan in het buitenland. Super leuk (en gratis :p) en je leert nieuwe leuke mensen kennen!

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:31
EasyHotel? Heb ze in NL nog niet bezocht, maar wel in Sofia, Larnaca (Inmiddels gesloten), Glasgow en Johannesburg (Inmiddels gesloten). Als je weinig eisen hebt en niet te veel wilt betalen is dat zeker een oplossing. Piepklein kamertje maar wel met een eigen badkamertje en brandschoon.

[Voor 7% gewijzigd door Napsju op 02-10-2018 19:27]

Lekker!

• Figo112
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22:15
Citiez hotel amsterdam genoeg winkels in de buurt en tram 1 of 17 om binnen 20 min naar de stad te reizen.

Wil je echt cheap check dan de aker voor airbnb mogelijkheden.

[Voor 23% gewijzigd door Figo112 op 03-10-2018 08:01]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True