Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Monitor voor PS4 (PRO)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• pvankrugten
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-11-2019
Ik zoek een Monitor voor mijn PS4 (PRO)
Momenteel heb ik een 4K OLED TV, waarbij het met offline games een genot is om te gamen, maar soms merk ik bij online gamen dat ik niet helemaal blij ben, met bijvoorbeeld Fifa of Shooters.

Wat is je budget?
Rond de 200 euro

Heb je bepaalde voorkeuren?
Graag wil ik een monitor met 1 MS, voor de rest sta ik open voor alles. Op internet las ik dat de BenQ ZOWIE RL2455 wel een goede was, alleen deze monitor is al een tijdje uit. De monitor hoeft niet perse 4K te zijn, omdat ik al een OLED TV heb.

Bedankt voor jullie advies!

[Voor 3% gewijzigd door pvankrugten op 02-10-2018 11:33]

Alle reacties

• doebbalapoent11
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18:34
Elke standaard 24/27 inch 1080p monitor met 1ms responsetime gaat voldoen. Ongeacht leeftijd. Ik adviseer om even langs de mediamarkt te gaan om te kijken welk scherm je het mooist vindt en vervolgens online deze monitor te bestellen als je een paar euro wilt besparen.

Edit: als je geen headset of iets hebt moet de monitor ook over speakers beschikken, of je moet een speakersetje erbij kopen.

[Voor 19% gewijzigd door doebbalapoent11 op 03-10-2018 16:56]

I7 8086k | RTX 3080 MSI Gaming X Trio | 16gb ram | LG 34GN850 | nintendo switch | iPhone 11 pro

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10-06 16:21
Oef, van een 4K OLED naar een monitor van €200 ga je qua beeldkwaliteit wel merken. Niet iets aan de instellingen van de TV te veranderen om de inputlag te verminderen?

• HKS-Skyline
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08-06 09:30

HKS-Skyline

Vroooom ?

Geef 40 euro meer uit en ga voor een 4K IPS scherm:

pricewatch: LG 24UD58-B Zwart

Die 5ms vs 1ms is niet te merken aangezien dat grey to grey responsetijden zijn. De daadwerkelijke verschillen in responsetijden tussen TN en IPS zijn veel kleiner, maar IPS is mooier qua kleuren en contrast. In dit geval is het ook nog eens een 4K scherm. Dit is een veel betere optie dan een willekeurig 1080p TN scherm.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True