Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS12] Mail in submappen tonen geen badges

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AlexTol
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 15-03 17:45
Beste lezer,
ik zou graag badges bij de mail app willen zien van mailtjes die in submappen binnenkomen.
Geen idee of het uberhaupt kan, mij is het nog niet gelukt.

De mail app laat keurig badges zien als er een bericht in de inbox komt.

De vraag is, hoe kan ik ook badges laten zien/tellen van mailtjes die in submappen staan (deze worden dmv regels op de exchange server in submappen geplaatst)

of kan ik beter alles in de inbox laten binnenvallen en vandaar uit een regel maken dat het mailtjes een kopie moet plaatsen in de betreffende submap?

gr Alex

Beste antwoord (via Daedalus op 02-10-2018 21:50)

• AlexTol
Toch maar anders opgelost. alle regels verwijderd en alles komt in de inbox binnen. regel gemaakt om een gelezen kopie naar de submappen te plaatsen.

Alle reacties

• jokerr012
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-04 08:45

jokerr012

Gotta Catch 'Em All

Als je mail van af een exchange server komt zou je de outlook app eens kunnen proberen hier zitten net wat meer features in dan de native iphone app.

Of course I talk to myself... sometimes I need expert advice.

• AlexTol
Dank voor je reactie. Vergeten te vermelden, met de outlook app heb ik het ook geprobeerd. Zelfde resultaat, alleen inbox telt badges

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• AlexTol
Toch maar anders opgelost. alle regels verwijderd en alles komt in de inbox binnen. regel gemaakt om een gelezen kopie naar de submappen te plaatsen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True