Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Raxious
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:19
beste mede tweakers,

ik ben met spoed op zoek naar de iso file van WIndows Vista Home Basic. Wij hebben hier een aantal pc's staan waar studenten mee kunnen sleutelen, echter heeft niemand nog een Windows Vista Home Basic iso ter beschikking. Aangezien deze PC"s worden afgestaan willen we deze versie van Windows er weer graag opzetten (we zijn voorzien van de originele productcodes).

Ik weet dat je deze iso vroeger gewoon via Microsoft zelf kon opvragen, maar aangezien ook zij het niet meer aanbieden hoop ik dat een van jullie misschien een idee heeft waar ik de iso vandaan kan toveren.

Beste antwoord (via Raxious op 03-10-2018 15:39)

• Knee-Buckler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10-06 19:07
Ik weet niet of deze website 100% legaal is (dan kan de reactie weg)

maar ik vond deze: *knip*

hier kan je de 32 en 64 bits versie downloaden

[Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 03-10-2018 15:49. Reden: eh...daar is voor zover ik het kan zien helemaal niets legaal aan]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10-06 19:07
Ik weet niet of deze website 100% legaal is (dan kan de reactie weg)

maar ik vond deze: *knip*

hier kan je de 32 en 64 bits versie downloaden

[Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 03-10-2018 15:49. Reden: eh...daar is voor zover ik het kan zien helemaal niets legaal aan]

• Raxious
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:19
Helaas heeft die site niks opgeleverd. Echter heeft een collega toch nog ergens een oude cd weten te vinden en kunnen we de PC's klaarmaken. Toch bedankt :)

• TheVMaster
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:51
Dit is ook niet echt een topic voor Tweakers, maar eerder een Vraag & Aanbod item...

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True