Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

sync all cloud storage

Pagina: 1
Acties:

• WingGraph
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 24-05 23:54
Ik vraag mij af of iemand hier ervaring heeft met odrive of anycloud of cloudHQ,

ik heb namelijk een google drive, one drive en onedrive for business.

Graag had ik deze allemaal samen willen laten syncroniseren dat overal altijd hetzelfde staat.
Maar ben een beetje sceptisch met het oog op privacy om deze 3de diensten te gebruiken.

Hoe doen jullie dat?

Of blijven jullie maar bij 1 cloud storage dienst?
zo ja welke?

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@WingGraph Om met je laatste vraag te beginnen: Ik heb ervoor gekozen mijn 'cloud' zelf te hosten met Nextcloud op een lokale virtual machine op een ESXi-host.

Online zou ik het bij 1 cloud houden, tenzij je de andere cloud inzet als backup (let op dat een sync geen backup is). Waarom zou jij ze allemaal willen synchroniseren? Dat levert alleen maar kans op conflicten en problemen.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Ik gebruik de cloudsync van mijn NAS hiervoor
Ik sync een aantal databases en screenshot-files onderling.

Maar mijn primaire 'cloud' is een nextcloud op mijn NAS, "onbeperkte" opslag, en bijna elke app ondersteund wel webdav.

Onedrive gebruik ik omdat het via mijn werkgever aangeboden wordt, de 1TB versie ... lekker gratisj

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True