Hoe koppel ik meerdere tv’s aan 1 recorder/nas

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soft.roel
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23-05-2022
Hallo

Ik heb een vraagstuk

Ik heb in huis een aantal tv’s hangen / staan.
Naar iedere tv loopt vanaf een centraal punt een coax en een internetkabel. Wat ik zou willen is opnemen op 1 plek en dan deze programma’s via alle tv’s te kunnen afkijken.
Digitaal kijken gewone tv zou ook via dit centrale punt kunnen anders schaf ik hier tv’s voor aan met een cam module ls dit niet mogelijk is. Ik kan nog alle kanten uit heb nog geen provider etc opslag op een nas zou ook kunnen indien iemand me de weg kan wijzen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Er zijn providers die je niet meer laten opnemen maar deze "opgenomen" programma's via internet beschikbaar stellen om te streamen. Dan zou je daar vanaf elk device bij kunnen. Lijkt mij de eenvoudigste optie als je toch nog geen provider hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:09
Volgens mij kom je hier wel wat verder mee:
http://www.harddiskrecorder.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:50
opnemen op een HDD recorder met DLNA support en TV's via DLNA naar de DLNA HDD recorder laten connecten en alles terugkijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Tsurany schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:26:
Er zijn providers die je niet meer laten opnemen maar deze "opgenomen" programma's via internet beschikbaar stellen om te streamen. Dan zou je daar vanaf elk device bij kunnen. Lijkt mij de eenvoudigste optie als je toch nog geen provider hebt.
Dat was op mijn vakantieadres ook zo. Ik kreeg met klem het verzoek van de eigenaar om de opnames van zijn vrouw te laten staan. Het stond me vrij om te kijken, of zelf op te nemen overigens.

Your Friendly Neighborhood Moderator