Ik zoek een?
Eventueel nieuwe case fans? Momenteel vind ik de case fans van mijn Phanteks P400s net wat te luid.
Ik zoek dus naar fans die vergelijkbaar koelen, maar iets stiller zijn.
Wat is je budget?
Wil niet meer uitgeven dan nodig..
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een i5 - 8600k die ik nog niet had geoverclocked, omdat mijn GTX 960 toch de bottleneck was. Nu krijg ik deze week een nieuwe GPU. Nu wil ik zowel de GPU and de CPU gaan overclocken. Ik hoef niet de hoogste overclock resultaten te halen.
Nu merk ik dat de airflow van mijn kast wellicht wat beter kan. Momenteel heb ik maar twee casefans, deze vind ik vrij luidt. Wellicht kan ik mijn fans op een lagere RPM draaien zodra ik wat extra fans koop ???
Verder is mijn CPU koeler vrij groot voor mijn case. Dit is niet mijn foto, maar mijn setup is in principe hetzelfde : https://imgur.com/a/fQ8SB .
Systeem:
Zelf dacht ik aan:
Vragen die ik heb:
1: Heeft het uberhaupt nut om nog een case fan achter de CPU koeler te zetten? Ze zitten dan namelijk wel heel dicht op elkaar. Vandaar dat ik de fan ooit naar de voorkant had geplaatst.
2: Ga ik er uberhaupt op vooruit om 3 nieuwe fans te kopen? Of ben ik beter af om 1 fan bij te kopen en de standaard fans te herbruiken.
3: Voldoen goedkopere fans ook aan mijn eisen? ( Voldoende koeling voor een OC, en stil ). De allerbeste koeling hoeft voor mij niet per se.
Eventueel nieuwe case fans? Momenteel vind ik de case fans van mijn Phanteks P400s net wat te luid.
Ik zoek dus naar fans die vergelijkbaar koelen, maar iets stiller zijn.
Wat is je budget?
Wil niet meer uitgeven dan nodig..
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een i5 - 8600k die ik nog niet had geoverclocked, omdat mijn GTX 960 toch de bottleneck was. Nu krijg ik deze week een nieuwe GPU. Nu wil ik zowel de GPU and de CPU gaan overclocken. Ik hoef niet de hoogste overclock resultaten te halen.
Nu merk ik dat de airflow van mijn kast wellicht wat beter kan. Momenteel heb ik maar twee casefans, deze vind ik vrij luidt. Wellicht kan ik mijn fans op een lagere RPM draaien zodra ik wat extra fans koop ???
Verder is mijn CPU koeler vrij groot voor mijn case. Dit is niet mijn foto, maar mijn setup is in principe hetzelfde : https://imgur.com/a/fQ8SB .
Systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 272,- | € 272,- |
1 | MSI Z370 SLI PLUS | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit | € 84,- | € 84,- |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 143,99 | € 143,99 |
1 | Corsair RM650x Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 885,64 |
Zelf dacht ik aan:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
2 | Noctua NF-A14 PWM, 140mm | € 20,95 | € 41,90 |
1 | Noctua NF-F12 PWM, 120mm | € 17,95 | € 17,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 59,85 |
Vragen die ik heb:
1: Heeft het uberhaupt nut om nog een case fan achter de CPU koeler te zetten? Ze zitten dan namelijk wel heel dicht op elkaar. Vandaar dat ik de fan ooit naar de voorkant had geplaatst.
2: Ga ik er uberhaupt op vooruit om 3 nieuwe fans te kopen? Of ben ik beter af om 1 fan bij te kopen en de standaard fans te herbruiken.
3: Voldoen goedkopere fans ook aan mijn eisen? ( Voldoende koeling voor een OC, en stil ). De allerbeste koeling hoeft voor mij niet per se.