Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

is deze fortnite website betrouwbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 837 views

Vraag

• fortnitefreak97
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 02-10-2018
hallo beste fortnite vrienden!
ik ben deze website tegengekomen door een advertentie. Deze site heeft best wel leuke halloween maskers, zeker die van de max omega skin. maar ik vraag me af of ik deze webiste kan vertrouwen, je weet maar nooit. Wat denken jullie?
en nee ik ben geen eigenaar van deze website -.-
ik zoek gewoon een leuk masker voor halloween :p

**knip grote kans op spam**

[Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 02-10-2018 00:53]

Alle reacties

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Domein is 4 dagen oud, ik zou het niet doen.
Edit: Facebookpagina heeft 1 like...
Edit2: e-mail adres is D*****tle.info@gmail.com ... (volledige naam gecencureerd)
Edit3: Privacy policy is niet ingevuld...https://www.d*********tleshop.com/pages/privacy-policy

[Voor 85% gewijzigd door TommyboyNL op 02-10-2018 00:00]

• fortnitefreak97
TommyboyNL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:56:
heb hun opgezocht op facebook en zag op hun pagina dat ze net open zijn, dus ik weet het niet zo goed. De website ziet er redelijk okee uit, ze hebbe ook live chat maarja daarop kunnen ze je van alles wijsmaken. ze bieden wel paypal aan zie ik, heeft paypal zo geen optie waarop je klacht kan neerleggen en je geld terugkrijgen?

• TommyboyNL
  • Niet online
@fortnitefreak97 Het zijn gewoon ordinaire dropshippers. mocht je uberhaupt iets thuis krijgen. Zoek op AliExpress eens op "Omega Mask", dan vind je exact het zelfde voor minder dan de helft van de prijs.

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:55
Bekijk alleen de privacy policy eens.
- [[INSERT DESCRIPTIONS OF OTHER TYPES OF TRACKING TECHNOLOGIES USED]]
De refund policy is rechtstreeks gekopieerd van een andere website.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• fortnitefreak97
TommyboyNL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:56:
Edit: Facebookpagina heeft 1 like...
Edit2: e-mail adres is D*****tle.info@gmail.com ... (volledige naam gecencureerd)
Edit3: Privacy policy is niet ingevuld...https://www.d*********tleshop.com/pages/privacy-policy
wat is er mis met het email adres?
en idd hun fb heeft niet echt veel likes :P
hoezo is hij niet ingevuld, bij mij verschijnt ie wel gwn?
ochja ik denk dat ik het erop ga wagen, vind het masker echt geweldig, paypal net effe gegoogled. Je bent als klant supergoed beschermd. Toch bedankt man!

• fortnitefreak97
The_Worst schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:04:
Bekijk alleen de privacy policy eens.

[...]

De refund policy is rechtstreeks gekopieerd van een andere website.
kzie het net ook, damnn.. normaal lees ik zulke dinge niet eens :p

• TommyboyNL
  • Niet online
fortnitefreak97 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:05:
[...]

wat is er mis met het email adres?
en idd hun fb heeft niet echt veel likes :P
hoezo is hij niet ingevuld, bij mij verschijnt ie wel gwn?
ochja ik denk dat ik het erop ga wagen, vind het masker echt geweldig, paypal net effe gegoogled. Je bent als klant supergoed beschermd. Toch bedankt man!
DUDE!? Er gaan meer alarmbellen rinkelen dan de eerste maandag van de maand om 12:00, en TOCH ga je er geld naartoe schuiven!?
Op AliExpress kost exact het zelfde minder dan de helft, en TOCH ga je er geld naartoe schuiven!?

Edit: Nog een red flag, op dezelfde pagina:
- Only 51 items left in stock!
paar regels lager:
- Limited Quantity available(26 left), buy yours now!

[Voor 10% gewijzigd door TommyboyNL op 02-10-2018 00:08]

• fortnitefreak97
TommyboyNL schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:07:
[...]

DUDE!? Er gaan meer alarmbellen rinkelen dan de eerste maandag van de maand om 12:00, en TOCH ga je er geld naartoe schuiven!?
Op AliExpress kost exact het zelfde minder dan de helft, en TOCH ga je er geld naartoe schuiven!?
kan em ook op aliexpress kopen? bedankt!

• TommyboyNL
  • Niet online
fortnitefreak97 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:09:
[...]

kan em ook op aliexpress kopen? bedankt!
TommyboyNL schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:03:
@fortnitefreak97 Het zijn gewoon ordinaire dropshippers. mocht je uberhaupt iets thuis krijgen. Zoek op AliExpress eens op "Omega Mask", dan vind je exact het zelfde voor minder dan de helft van de prijs.
Edit: Reversie image search levert overigens ook talloze websites/aanbieders op die exact dezelfde afbeeldingen gebruiken.

[Voor 11% gewijzigd door TommyboyNL op 02-10-2018 00:13]

• fortnitefreak97
TommyboyNL schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:10:
[...]

[...]

Edit: Reversie image search levert overigens ook talloze websites/aanbieders op die exact dezelfde afbeeldingen gebruiken.
ik heb zn adres ergens tussen de terms of service gevonden hahaha heb em een bericht gestuurd en tis weg nu. Dus denk wel dat het betrouwbaar is maar vooral heel amateuristisch. Bedankt voor de tip van aliexpress ga ik zometeen doen!!

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:10

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

fortnitefreak97 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:23:
[...]

ik heb zn adres ergens tussen de terms of service gevonden hahaha heb em een bericht gestuurd en tis weg nu. Dus denk wel dat het betrouwbaar is maar vooral heel amateuristisch.
Met zoveel alarmbellen die hier af gaan?

Waar ga je heen?

• fortnitefreak97
AW_Bos schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:28:
[...]

Met zoveel alarmbellen die hier af gaan?
ga em kope van aliexpress, dus maakt niet meer uit voor mij :p

• |sWORDs|
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 19:32

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Engels niet best, refund policy en FAQ spreken elkaar tegen, plus alles hierboven...

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• m0h4life
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:03
Als je anders als nog geld wil weggooien dan mag je het natuurlijk altijd naar mij overboeken 0:)

Maar even serieus, je geeft al aan het via AliExpress te kopen, dat is inderdaad al een betere keus. Koop nooit wat op internet als je al twijfelt over de site.

• Kapteynn
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-06 15:20

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Alieexpres is inderdaad de betere keuze.

Als je toch aan het bestellen bent, regel dan direct een boekje over de Nederlandse taal. Wellicht dat de berichten in het vervolg dan wel fatsoenlijk weglezen.

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:39

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Antwoord op de TS zijn vraag lijkt mij: nee, niet betrouwbaar. Mijn advies aan de TS is om in het vervolg even tot tien te tellen voordat je ergens een keuze over maakt. Je komt ontzettend hyper over en riskeert je geld of meer kwijt te raken voor een masker in een spelletje.

Daarnaast mag je in het vervolg wel iets meer letten op je taalgebruik, het is nu onprettig om te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True