Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PDF Bestanden openen niet meer vanuit de mail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• yeroen1979
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19-04-2019
Sinds een paar dagen kan ik geen pdf bestanden uit mails meer openen.
OF ik krijg een foutmelding, OF de pdf wordt weergegeven, maar van de tekst is geen chocola te maken.

Ik maak gebruik van Windows 7 Home Premium en Outlook 2007.

Mails die via webmail worden geopend op een andere pc openen PDF's zonder problemen.
ALLE adobe acrobat programma's verwijderen en opnieuw geïnstalleerd: geen resultaat.
FOXit reader geïnstalleerd: zelfde verhaal.

Geen virus actief (getest met houscall.trendmicro.com)

Ik heb geen idee wat het verder zou kunnen zijn.

'indelingsfout: Geen PDF of beschadigd' is de melding.

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Alle reacties

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Outlook/Office al een keer hersteld?

Misery and hate will kill us all.

• Piebas
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-06 14:11
Kun je de PDF wel open als je de bijlage eerst bewaard?
Dit is vaak de "oplossing" die werkt, ook voor Outlook 2016 (Office365) is mijn ervaring.
Het is geen "fijne" oplossing maar het werkt vaak wel...

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:03

Brahiewahiewa

boelkloedig

yeroen1979 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:28:
...'indelingsfout: Geen PDF of beschadigd' is de melding.
Klinkt als een virusscanner die roet in 't eten gooit

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True