Toon posts:

IBM 75gb hdd, vraagje over gaatje.

Pagina: 1
Acties:
  • 953 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een IBM hdd en daar zit op de bovenkant een soort gaatje waar bij staat:
"do not cover this hole"

1. wat is nut van dat gaatje
2. wat als je wel afdekt? want ik kan hem ander nie in mijn pc zetten, of tegen flop/cdrom/hd-cooler/andere hdd aan...

zal ik hem er gewoon in kunnen zetten?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

ik dacht dat het een soort ventieletje was om de luchtdruk gelijk te houden.

maar je kunt er best een hd of whatever boven monteren. heeft ie absoluut geen probs mee

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:44

aKra

Intentionally left blank.

[topic=149851]

apC, de fileserver heeft ook HDD koelers en daar zitten ze ook strak tegen de bovenkant aan, en toch zijn ze niet gecrashed...

Intentionally left blank.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:50

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 19 juli 2001 22:27 schreef apC het volgende:
ik heb een IBM hdd en daar zit op de bovenkant een soort gaatje waar bij staat:
"do not cover this hole"

1. wat is nut van dat gaatje
2. wat als je wel afdekt? want ik kan hem ander nie in mijn pc zetten, of tegen flop/cdrom/hd-cooler/andere hdd aan...

zal ik hem er gewoon in kunnen zetten?
Zou em tegen HD doen, zijn niet helemaal dicht.. is om de druk verschillen met warmte e.g. op te heffen.. kun je ook olie in gieten, gaat ie sneller (laatste op eigen risoco, was namelijk een flauwe "het wordt als laat" grap).

;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Topicstarter
okz, proberen we het maar

dat ding is net terug van garantie, headcrash gehad... nou maar hopen dat het gewoon apc stylez was zoals wel meer (eerste ding dat ik koop binnen week kaput of sneller)

:*

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 22:33 schreef apC het volgende:
okz, proberen we het maar

dat ding is net terug van garantie, headcrash gehad... nou maar hopen dat het gewoon apc stylez was zoals wel meer (eerste ding dat ik koop binnen week kaput of sneller)

:*
Ja we moeten niet hebben dat dat ding midden op de lan crashed he :)
Pagina: 1